wat kan het zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door angelmama, 4 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelmama

angelmama Nieuw lid

4 jun 2008
    4
    0
    0
    hallo,

ik heb een vraagje, ik ben op 14 maart 2008 gestopt met de pil
    ben toen de eerst x op dag 30 ongi gworden heel normaal 5 dagen, na een week weer heel erg veel helder rood bloed een volle week,vanaf die week weer clyclus gaan tellen en toen op dag 32 ongesteld dit leek heel erg op oud bloed met de 1e dag een klein beetje rood,de 2 dagen erna alleen een klein vlekje oud bloed en toen was alees over,nu zult u denken waar gaat dit heen ik ben al een week of 3 heel erg moe,jeukende borsten opgezette buik, branderige ogen en misselijk ben inmiddels al 1,5 kg aan gekomen, is dit ook ontpillen of kan ik zwanger zijn zoja,kan ik dan nu testen of moet ik een evt.volgende ongi afwachten

hoop dat u mij kan helpen want ik snap er zelf nu helemaal niets meer van groetjes angelmama

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kan zowel komen door ontpillen als door een zwangerschap, maar ik denk dat het door het ontpillen komt. Je kunt nu een tets doen dan heb je meer duidelijkheid. Houd er rekening mee dat ontpillen een half jaar tot een jaar kan duren!

Mirjam

Deel Deze Pagina