is dit bandenpijn? 12 weken zwanger.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door grootstewens, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    hallo allemaal,
    sinds gister heb ik veel last van mijn buik, in mijn onderbuik voelt het raar het steekt een beetje en als ik er voorzichtig op druk voelt het niet prettig...
    Ook steekt mijn navel zo nu en dan vanmorgen was het even heftig...Het trekt ook door naar mijn onderrug ...zijn dit de banden? als ik ga zitten doet het ook zeer in mijn kruis sorry voor de omschrijving :oops:
    heb een potje ingeleverd voor evt blaasontsteking maar dat was het niet...
    Heb ook geen bloedverlies...morgen ben ik 12 weken en we hebben onze muppet anderhalve week geleden zien bewegen was een mooie duidelijke echo...hoop zo dat het goed mag blijven gaan! heeft iemand van jullie hetzelfde? alvast bedankt! :)

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Denk het wel hoor, ik had ook allemaal van die rare pijntjes. En toen zei de vk oprekken baarmoeder of bandenpijn.

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Ik had ook allemaal van die rare pijntjes onder in de buik in mijn onderrug in me zij noem maar op! en hoort er gewoon allemaal bij! later leer je die pijntjes onderscheiden maar in het begin is het inderdaad nogal vreemd als je zoiets voelt.. maar zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was!

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    klinkt als idd je banden en je baarmoeder.
    Je baarmoeder is op het moment ook druk bezig met vanalles.
    Dus maak je niet druk ;)

Deel Deze Pagina