welk speelgoed baby 11 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cindy100, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    Hoi,

ik was benieuwd naar wat voor speelgoed jullie allemaal in huis hadden voor jullie kleintje. Mijn zoontje is nu 11 maanden, en ik vind het erg moeilijk om te bepalen welk speelgoed nu goed + leuk voor hem is. Hij toont sinds kort wat interesse in speelgoed. Heb niet veel in huis houten blokjes, mobieltje, ringen, zachte bal, opstapelblokjes, rammelaar, knuffeltjes... En hoe spelen jullie samen??
    Ben benieuwd naar jullie antwoorden:)

Liefs Cindy

2. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    mijn zoontje vindt het helemaal het einde om samen te ballen... dus we zitten tegenover elkaar en rollen de bal naar elkaar heen en weer...

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hier is alles wel leuk, vooral gooi, bijt en ontdek speelgoed. Liefst een beetje klein zodat het lekker in de hand ligt:D

Maar vooral huis tuin en keuken dingen vindt hij geweldig. Hij heeft meer lol met een leeg drinkpak, een bakje rauwe macaroni en een zak oud papier(blijf ik uiteraard bij) dan met zijn speelgoed.

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier zijn stapelbeker en zo'n ringen toren populait (ook om lekker me ete gooien en in te bijten) maar als we samen spelen die ik vooral kleine bekers onder de grote bekers verstoppen en stop zijn vervolgens d ekleine bekers weer in de grote. Ik doe de ringen om de toren, zij haalt ze er weer af en prbeert ze er zelf weer om te doen. blokkenstoof is ook leuk nu. dus vooral vormpjes enzo. o,ja en de bak met al haar sokjes die iet meer passen..erin, eruit, erin, eruit, erin, eruit :) :)

Deel Deze Pagina