Precies. En wat iemand hiervoor al zei, wij vinden het gewoon leuk om onze gasten te verwennen met extra lekkere en bijzondere gerechten op verjaardagen en feesten. Daarmee laten we ook een stukje waardering zien dat ze gekomen zijn en deel uitmaken van onze naaste vriendenkring. Wij zien het niet als moeite doen en gaan al helemaal niet uitrekenen of het wat 'oplevert', daar gaat het helemaal niet om. @TS: gefeliciteerd met Siem's 1ste verjaardag! Maak er een gezellige dag van!
Tja, met twee kinderen is dat toch wel handig een tot-tijd. Maarja ik zet het er niet meer op, vrienden blijven toch altijd hangen haha.
Het is dan wel niet gezond maar wij hebben mini frikadellen en mini appelmoes potje bij de Kids neer gezet was een groot succes
Nou wij hadden er ook altijd een Tot tijd bij staan om dat mijn man zijn ouders altijd tor heel laat bleven plakken en dan meende ze er hun eigen feest bij ons thuis van te maken .. wat natuurlijk niet de bedoeling is
Grappige discussie is dit. Iedereen viert het dus op eigen manier. Ik vind verjaardagen eerlijk gezegd altijd een hoop gedoe. Vier die van mijzelf al jaren niet meer. Die van de kinderen natuurlijk wel. En ik denk dat er hier goede ideeën zijn langs gekomen. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht om ook eten te serveren buiten taart en hapjes om. Maar wel een goed idee.... wij hebben veel familie die ver weg woont. En ik vind het zelf ook vervelend om rond etenstijd ergens weg te gaan met hongerige en vermoeide kids. Idee van een pan nasi ga ik onthouden. fijne verjaardag Siem!
Hier maak ik voor de volwassenen vaak cc die krijgen bij binnenkomst thee/koffie met een cc. Als de kinderen een cc willen krijgen ze die ook. Taart die ik speciaal laat maken snij ik ook later aan en vaak na kaarsjes blazen snij ik de taart in stukjes en kan iedereen wat pakken. Ik maak er geen vreetfestijn van maar zorg wel dat er veel lekkers is. En tis een kinderverjaardag dus vind ook dat er dan best wat fouts gegeten mag worden.