Hoi dames, Ik ben nog maar net zwanger maar heb ongelooflijk veel klachten over me onderrug en kan vrij weinig in het huishouden doen zonder dat ik pijn heb. Ik werk in een winkel waar ik veel moet bukken en tillen en ga zo maar door, maar wanneer moet ik me baas vertellen dat ik zwanger ben, want het is nu nog zoooo pril. Maar het functioneren wordt nu wel minder van mij. Gr. Chantal
Kan je zo snel al lichamelijke klachten hebben, behalve misselijkheid en vermoeidheid dan? Lijkt me niet hoor... Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als jij het wilt vertellen moet je dat doen, anders nog even wachten lijkt me!
moeilijk meis, ook ik heb vrij veel last van m'n onderrug en benen. Buiten de vermoeidheid en dat, hebik nergens last van, maarja ik ben altijd al vermoeid,dus ik kan het altijd daar op gooien, dus dat is wat gemakkelijker. Voorlopig zou ik gewoon aangeven dat je last van je rug hebt, klaar. En dat je naar de huisarts gaat als het over een tijdje niet over is. Als het te heftig wordt, zul je het helaas vrij vroeg moeten vertellen.