buisjes kan niet doorgaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angelaa, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Hoi allemaal

Even mijn verhaal van me afschrijven.
    Nyola heeft sinds november al 6 x een dubbele ooronsteking gehad en heeft al wel 5 antibioticakkurtjes gehad. Nu wordt ze morgen aan haar neusamandel en buisje geopereerd. Maar nu heeft ze al sinds afgelopen vrijdag weer een dubbele oorontsteking en heeft ook nu weer een kuurtje. Het ging iets beter tot gister. Nu heeft ze 40graden koorts en ben vanochtend naar de dokter geweest (alweer!) Nog steeds ooronsteking en eventueel een nieuw virus ergens (luchtweginfectie)? Maar nu kan ze morgen waarschijnlijk niet geopereerd worden met hoge koorts. Maar ik vertrouw mijn dokter niet zo waar ik vanochtend ben geweest.
    Nyola ligt nu op bed, maar ik ben van plan om wanneer ze wakker is te kijken hoe het gaat en dan haar op te pakken en naar het ziekenhuis te gaan, want dit kan toch niet. Verdorie 40 graden koorts!

Groetjes Angela

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Dat is inderdaat zwaar KLOTE zo.
    heb je al naar de KNO poli gebeld? zei kunnen het vaak wel wat meer vertellen Daan is wel geholpen met een oorontstking omdat die gewoon helemaal niet meer weg gingen. Ik denk dat ze het meest vallen dat ze koorts heeft dan over de ontsteking.
    Wat bij Daan heel goed helpt voor de koort zijn de zetpillen van Heel.

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Met koorts mogen ze idd niet geopereerd worden... de oorontsteking opzich is geen probleem. Mijn zoontje hikte heel de tijd tegen een ontsteking aan en kreeg dus voorafgaand aan de operatie uit voorzorg een kuur in de hoop dat er dan geen koorts zou bijkomen want dan mag het niet doorgaan...

4. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Even een update... nu wordt ze a.s. vrijdag geopereerd. Ze is vorige week (woensdag) met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een dubbele middenooronsteking, een luchtweginfectie en een keelonsteking en 41 graden koorts. Pfff ze was zooo ziek, maar gelukkig gaat het nu weer goed!

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Jeetje meid, wat vreselijk dat je kindje zo ziek was! Je zult wel enorm geschrokken zijn...:(

veel sterkte, hoop dat de operatie voorspoedig verloopt
    Amber

Deel Deze Pagina