Hoi iedereen, Mijn dochter van 4 hoest nu al een week of 4. Niet de hele dag door, maar vooral s'morgens en s'avonds. We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest en volgens hem waren de longen schoon, en er zijn verder geen andere dingen zoals koorts enzo. Ze heeft een puf gekregen van de huisarts. Dit is natuurlijk niet normaal, maar komt het vaker voor? Hebben jullie hier ervaring mee? Ik merk natuurlijk op school ook wel dat heel veel kinderen snotteren en hoesten. De huisarts vond het ook al lang duren, hier word ik dus heel ongerust van. Alvast bedankt. Groetjes Tamara
Hier inderdaad nog twee kindjes die zo lang gehoest hebben. M'n dochter (5) hoestte al heel erg lang en zij heeft een ab kuur gekregen. Nu is het over. Zoontje (4) heeft er geen ab kuur voor gehad omdat hij een luchtweginfectie en oorontsteking had. En blijkbaar kunnen ze van een luchtweginfectie ook gaan hoesten en helpt ab niet. Het is nu zo goed als over, maar het heeft ook echt wekenlang geduurd. Puf kan inderdaad wel helpen hoor. Onze huisarts zei pas ook: ik moet dan kiezen tussen een ab of een puf en dat is altijd lastig. Maar mijn dochter had ook koorts erbij dus dat is wel een verschil. Ging de koorts weg, maar de hoest niet, zou ze ook een puf krijgen. Denk dat het een hoest is die erg lang blijft hangen want ik hoor er heel veel mensen over hier. Beterschap hoor!
Hey hoi, Dankjewel voor je reactie. Fijn dat het bij jullie beter gaat, hopelijk gaat het pufje hier werken. Groetjes Tamara
Onze dochter van 1,5 is 5weken bezig geweest om van dr verkoudheid en hoest heen te komen. Laatste drie weken had ze een puffer want ze reutelde en lruttelde als een gek. Ze had geen koorts en was er niet abnormaal ziek van ofsow. Nu is ze er net een klein weekje echt vanaf en sinds gisteren weer een snotneus Huisarts vertelde tegen me dat door de vorstloze winter bacterien en virussen niet zijn doodgegaan en dus wordt er lekker door gekwakkeld door iedereen. Tegen de tijd dat iemand net beter is, pakt diegene weer net ff een ander virusje op en begint het allemaal opnieuw