naar de dokter en naar de gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ellen198803, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Hoi meiden

Had al eerder een topic geplaatst over dat ik zoveel verschijnselen had, nu 5-6 weken verder, heb ik nog steeds verschijnselen, hele dagen misselijk, moe, pijnlijke borsten, krampen in me onderbuik. Zijn vanmorgen toch maar naar de dokter geweest, WEER. Dit keer heeft hij een echo gemaakt, me buik is verder gezond, gelukkig. maar hij kon niet goed zien of ik nou dan toch wel zwanger ben, hij denkt van wel, aangezien mijn verschijnselen. Hij heeft me doorverwezen naar de gyn. Daar kan ik vandaag om 11 uur terrecht, voor nog een echo. Pfff kun je je voorstellen dat mijn vriend en ik, super zenuwachtig zijn!!! Wij hopen echt op een wondertje! Gister ochtend nog een test gedaan, deze was weer negatief, zo vreemd! Maar de dokter zei dat niet elke vrouw het HCG sterk aanmaakt.....pfff lastig hoor! Dus als ik meer weet, post ik het!! :) :) Wou het gewoon even delen, omdat ik het zo spannend vindt haha.

p.s. wij hebben op 18 februari geklust, en twee weken daarna kreeg ik verschijnselen. vorige week wat bloed verloren, duurde maar heel kort en was anders van kleur.

2. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Heel veel succes straks hoop voor je op goed nieuws ga voor je duimen en hou je topic in de gaten:)

3. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    succes straks!!!

Weet je ook wanneer je ei was?
    Dan zou de korte bloeding innestelingsbloeding kunnen zijn

4. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    hmmm beetje raar nieuws gekregen...ben niet zwanger :( maar ze weet ook niet duidelijk of ik wel zwanger kan raken, met vrijen...moet wachten op mijn volgende menstruatie, dan gaan ze eerst bloed af nemen, en kijken wanneer mijn ei is, aangezien ik om de 35 dagen ongesteld ben is dat lastig te pijlen voor mij. Als ze een eitje hebben gevonden, dan kunnen mijn vriend en ik eerst zelf klussen, dan mag ik absoluut niet testen, tot weer aan mijn volgende menstruatie, als ik dan overtijd ben, weer terug voor een echo, ben ik dan nog niet zwanger te zijn, dan krijg ik een hormoon erbij. En vanuit daar gaan ze kijken of ik dan via ivf zwanger kan raken, of dat er iets anders mis met me is.

Heb inwendig onderzoek gehad (boh wat was dit onwennig maargoed)alles zag er goed uit, baarmoeder op haar plek, twee gezonde eierstokken, geen tumoren e.d. waar ik best bang voor was. aangezien ik een bult op in mijn buik voel, maar dit is een vetbult (godzijdank) en deze laat ze gewoon zitten. kan geen kwaad zei ze. dus kortom, eerst zelf weer klussen samen, romantisch etc, het uit me hoofd gaan zetten want dat kunnen mijn klachten veroorzaken omdat ik heeeeeel graag zwanger wil zijn. en dan moeten we maar zien wat moeder natuur doet.

ben ook verder niet verdrietig ofzo, ben allang blij dat alles gezond en goed is in mijn buik en dat ik wel zwanger kan raken, hoe weten we nog niet. maar dat kan gewoon dus wel! Klein ukje en wij moeten nog geduld hebben :)

5. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Hoi,

had je topic even gevolgd vandaag! Wat goed dat er een onderzoek is geweest! Nu weet je waar je aan toe bent en gelukkig is er niets ernstigs! Mooi dat je verder niet verdrietig bent. Je komt positief over, mooi om te lezen! Succes en hoop dat DE manier snel gevonden is! ;)

Deel Deze Pagina