Bij een keukenkastje kan ik niet goed bij wat er achter de voorste rij staat, zijn daar oplossingen voor? Het is een kastje van 60 x 40 boven de koelkast.
Ik slinger het altijd met een pollepel naar voren als ik te lui ben het opstapje te pakken. In dat kastje staan spullen die ik weinig gebruik. Ik ben ook zo'n kabouter.
Haha ja ik dacht meer in de trend van apothekerskastje of sliders ofzoiets maar dat heb je waarschijnlijk niet voor die kleine kastjes.
Hier heb ik ook zo'n kastje. Staan op de onderste vak crackers, schoolkoek en snoep enz in, daar kan ik bij. Erachter staat de voorraad van dat spul. Erboven kan ik alleen met kruk bij. Staan alle bakspullen, taartvorm, uitstekens, sateprikkers met plaatjes, servetten enz
Ik gebruikte daarvoor een krukje of keukentrapje. De tip van @Panter is echt een goede trouwens Nu heb ik geen bovenkeukenkastjes meer, veel handiger, en het staat niet zo druk/vol.
Bakjes of mandjes gebruiken die je dan in zijn geheel wel kan bereiken en makkelijk terug kan zetten? En inderdaad spullen zetten die je minder vaak of weinig nodig hebt.
Dat houten krukje staat hier standaard aan de keukentafel, daar zit mijn man elke dag op, haha, hij kan ook op een stoel zitten, maar hij vindt dit prettig. En ik klim er op als ik bijv. een vaas ofzo nodig heb, die gebruik ik weinig en staan hoog.