Hier is het grootste deel op de spaar, en klein beetje geshopt.. Verder van de teruggave van de toeslagen boeken we een vakantie!
Ik laat het maandelijks uitkeren dus de 41 euro die ik alsnog extra heb gekregen is waarschijnlijk al op gegaan aan de boodschappen.
Gaat voor grootste deel naar mijn schoonouders 😁 dan zijn we helemaal van onze lening af! Stiekem rete trots dat we zo snel alle shit hebben afbetaald. Rest op de spaar
Sparen. We hebben al flink geld uitgegeven dit jaar met alle spullen voor de kleine, nieuwe spullen voor in huis (boxspring, wasmachine enz) een grote beurt, 4 nieuwe banden en nieuwe remmen voor de auto en een schuld van 5000 euro in 1 keer afgelost. Dus even pas op de plaats en weer sparen ipv uitgeven
moet weer flink wat spullen halen voor de baby dus daar zal een deel aan opgaan en verbetering aan huis
bijn alles gaat bijna direct door naar de gemeente belastingen... en de rest voor de kleine en verbouwingen...
Een deel naar de nieuwe baby kamer en nog wat spulletjes..een deel naar de verhuizing en de rest op de spaar.