tartaartje

Discussion in 'Zwangerschap' started by kimmetjuh1981, Oct 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

Jul 19, 2007
    956
    0
    0
    ik heb even een vraag tartaar mag je niet eten tijdens je zwangerschap, maar dit is toch omdat je het meestal rauw eet
    maar als je het goed doorbakt is het toch geen probleem?
    ik ga het zo eten maar begin nu te twijfelen omdat er vaak bij de dingen staat die je niet mag eten tartaar staat
    lhoop dat jullie me kunnen helpen
    liefs kim

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je het helemaal doorbakt mag je het wel hebben, tis alleen niet te eten doorbakken tartaar, word zo droog vind ik

3. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

May 29, 2007
    2,644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Klopt je mag het eigenlijk niet hebben... maar het smaakt nergens naar als het doorbakken is. Helaas

4. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ik hou zoiezo al niet echt van tartaar laat staan als ie zo doorbakken is dat je het te droog is en je het amper kan doorslikken.

Ach ik moet zoiezo zeggen dat ik niet echt moeite heb met de dingen die je niet mag als zwangere.

Ik vind genoeg lekker om dat te compenseren.

Het enige wat ik wel zou lusten is lekkere sushi zou ik wel lusten, maar mijn mannetje heeft al beloofd dat ik dat krijg zodra de kleine geboren is. Niks beschuit met muisjes doe mij maar Sushi ;)

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nou een lekker broodje tartaarzou er wel ingaan, dat wil ik best wel hebben na me bevalling

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik bak m'n vlees gewoon door, vind er niks mis mee!
    Je moet er alleen niet elke keer op drukken want dan gaat het vocht eruit en dan word ie idd. droog ;)

-x-

Share This Page