ik heb even een vraag tartaar mag je niet eten tijdens je zwangerschap, maar dit is toch omdat je het meestal rauw eet maar als je het goed doorbakt is het toch geen probleem? ik ga het zo eten maar begin nu te twijfelen omdat er vaak bij de dingen staat die je niet mag eten tartaar staat lhoop dat jullie me kunnen helpen liefs kim
als je het helemaal doorbakt mag je het wel hebben, tis alleen niet te eten doorbakken tartaar, word zo droog vind ik
Ik hou zoiezo al niet echt van tartaar laat staan als ie zo doorbakken is dat je het te droog is en je het amper kan doorslikken. Ach ik moet zoiezo zeggen dat ik niet echt moeite heb met de dingen die je niet mag als zwangere. Ik vind genoeg lekker om dat te compenseren. Het enige wat ik wel zou lusten is lekkere sushi zou ik wel lusten, maar mijn mannetje heeft al beloofd dat ik dat krijg zodra de kleine geboren is. Niks beschuit met muisjes doe mij maar Sushi
Ik bak m'n vlees gewoon door, vind er niks mis mee! Je moet er alleen niet elke keer op drukken want dan gaat het vocht eruit en dan word ie idd. droog -x-