Ervaring met kinderwens medische centrum in leiderdorp gevraagd

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pitaa91, 7 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Hallo allen

Ik wacht nog steeds op me menstruatie!
    HCG is geprikt, negatief.
    Ik loop bij het sfg maar ik wil daar niet sowieso blijven en ik wil naar een andere zkh overstappen met me icsi 2e poging!

Iemand een hele goede / slechte ervaringen met dit kliniek in leiderdorp gevraagd:
    - Hoe gaan ze precies werken?
    - Tot hoeveel dagen plaatsen ze terug?
    - Ben je succesvol zwanger of niet?
    - Hoe gaan ze met je en jouw wensen om?
    - Wordt wel naar je geluisterd?
    - Er is iets wat ik wel zou moeten weten?

Alvast dank voor alle moeite xxx

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Pitaa, wij hebben 3 icsi behandelingen bij het mck gehad en de trotse ouders van 2 kinderen.
    Onze laatste behandeling is bijna 2 jaar geleden.

Wij kregen het korte protocol (geen pil gebruik)
    Er werken verschillende artsen, waar je ook verschillende verhalen hoort. Wij hadden een lieve arts, die ons begreep, meedacht, maar ik mocht ook voorstellen doen (bijv 3x pregnyl ipv utro). De benadering is best zakelijk, maar aan de andere kant zijn ze goed bereikbaar en je ziet geen dikke buiken in de wachtkamer.

De medicatie die wordt voorgeschreven kan je bij het ziekenhuis aan de overkant ophalen.

Wij kregen op dag 3 de tp. Bij de eerste behandeling werd er op dag 3 ingevroren, maar nu op dag 5.
    Wij hebben in totaal 4 tp gehad. 2 voldragen zwangerschappen, 1 mk en 1 biochemische zwangerschap.

Ik heb zelf ook psychisch begeleiding bij hun gehad.

Wij vonden wel dat er naar ons geluisterd werd, wij hebben ook geen negatieve er ervaring.

Succes met de keuze.

Pitaa91 vindt dit leuk.
  3. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Hoi hoi..

Ik ben ook overgestapt naar MCK voor me 2e poging. Ik vond het eerste gesprek al heel fijn omdat ik het gevoel had dat er echt meegedacht werd en ook werd gevraagd hoe we ermee omgingen enzo. Het ziekenhuis waar ik de eerste poging deed was altijd heel kort en totaal geen zeggenschap of de ruimte om je ei kwijt te kunnen.

Ik heb nu de eerste tp gehad die was na 3 dagen teruggeplaatst maar de ingevroren worden op dag 5 ingevroren. Helaas ben ik wel vandaag ongesteld geworden. 5 dec hebben we vervolgafspraak dus ben ook wel benieuwd nog hoe dat gaat verlopen.

Voor de punctie kreeg ik morfine toegediend maar ik voelde het nog wel aan het begin.. kan ook zijn dat het nog niet helemaal ingewerkt was of die eierstok was wat gevoeliger geen idee.. na de punctie werd ik naar de “uitslaapkamer” gebracht en daar kon ik even uitrusten en op de uitslagen wachten. Dat vond ik wel erg prettig.

Verder moet ik het ook nog gaan ervaren. Ben ook benieuwd naar andere ervaringen.

Pitaa91 vindt dit leuk.
  4. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Ik loop ruim 1 jaartje bij mck! Ben alleen nog bezig met iui. Maar de arsten die ik heb zijn lief en denken goed met je mee. Ze luisteren ook naar de wens van de client. Ik voel me er enorm op mijn gemak. Mocht iui5&6 ook mislukken dan ga ik daar mijn ivf pogingen doen:thumup:

Pitaa91 vindt dit leuk.
  5. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier niks anders dan goed over het MCK, wel alleen iui ervaring. Je wordt er serieus genomen, ze luisteren naar je, iedereen is vriendelijk en behulpzaam, zijn altijd open en goed bereikbaar.
    Eerste kindje gekregen met iui 4, nu voor 2e kindje bezig, in augustus na iui 3 zwanger, werd een vroege miskraam. Dus hopelijk volgende maand weer verder met iui 4.

Pitaa91 vindt dit leuk.
  6. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    UP!!!

7. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ontzettend tevreden over het MCK! 3 jaar geleden daar ICSI gehad. Heb 2 weken moeten prikken, toen ovitrelle en punvtie. Ons zoontje is op dag 3 teruggeplaatst. Onze cryo’s (4 stuks) zijn op dag 4 ingevroren, dit was toen een testfase toen ze van dag 3 naar dag 5 gingen.

Alle artsen zijn even aardig. Heb er 1 meegemaakt die wat zakelijk was, maar de anderen waren ontzettend lief!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wauw, wat een positieve verhalen. Mijn ervaring is minder rooskleurig. Wij zijn daar op intake geweest voor ECD en hadden een eigen donor.

We hadden na 7 x IVF(/ICSI) een kindje gekregen en wilden graag nog een tweede. Na nog eens 3 pogingen voor een tweede kindje bleek dat mijn eicellen niet meer te gebruiken waren (POF). We namen een dik dossier mee op intake. Een dik dossiers waar tien IVF behandelingen en de behandelingen daar van voorafgaan in beschreven. Behandelingen uit binnen en buitenland.

Wij zijn toen na de intake in hun vergadering besproken en het MCK besloot toen om mij volledig opnieuw door de mangel te willen halen. Ik zou opnieuw meerdere maanden voor cyclusanalyse moeten komen, alles opnieuw doen. Ze zouden dan na alle onderzoeken mij vertellen of ze mij nog een IVF met eigen materiaal of met donormateriaal wilden aanbieden. Dit wilde ik absoluut niet; het voelde zo vernederend om dat alles opnieuw te moeten doorstaan en dan afhankelijk te zijn van hun willekeur (zo voelde dat).
    Wij hebben toen nadat wij dit telefonisch te horen hadden gekregen aangegeven dat wij na een ander ziekenhuis of kliniek zouden gaan. Toevallig ontdekte mijn man enkele maanden later dat ze voor de intake (uitsluitend mijn lichaam bespreken, manlief zijn zaad is meer dan oké) op zowel mijn naam als zijn naam diverse zaken hadden gedeclareerd. Er zouden oa zaadanalyses hebben plaatsgevonden.

Na een klacht bij hen en later bij de zorgverzekeraar hebben ze enkele DBC’s verwijderd.

Deel Deze Pagina