loopauto uitleggen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door duimpje, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Lynn wil graag lopen en dat gaat prima aan 2 handjes van mama. Maar ze heeft ook een loopauto die ze daar natuurlijk ook heel goed voor kan gebruiken. Maar op een of andere manier snapt ze het principe niet van het voortduwen, tenminste dat denk ik.. Ze houd hem wel vast maar blijft dan staan om vervolgens de auto heen en weer te duwen :D . Dus de auto beweegt dan wel maar zij niet haha.
    Hoe kan ik haar nu duidelijk maken wat het idee is.

Ik heb al samen met haar erachter proberen te lopen en zelf voor gedaan maar het kwartje lijkt niet echt te vallen ;)

Hadden jullie kindjes het in enen door of zijn er meer kinderen die het niet snappen...?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

mijn zoontje loopt al maanden zijwaarts naast zijn loopauto en wandelt/schuift er zo het huis mee door. Maar dat komt ook wel omdat die auto op de gladde vloer vooruit vliegt ipv rustig naar voren gaat. Is misschien bij jullie ook zo of kiept en is ze daar van geschrokken en daarom wat voorzichtiger?

3. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    We hebben een grindvloer dus niet echt glad waardoor haar auto 'weg vliegt'. Ik vindt het zelf een onding (maar gekregen van sm) omdat om de zoveel meter de ballen 'poppen', zie afbeelding.

Misschien dat ze het zelf ook vervelend vindt dat de balletjes zo'n geluid maken. Het zitje kan open en dat vindt ze wel leuk om dingen in te doen. Dus ze vindt hem niet eng als hij stil staat volgens mij.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb een blokkenkar gegeven aan Tycho voor zn eerste verjaardag en dat snapte hij meteen. Ik had hem 2maanden voor zijn verjaardag gekocht en in de winkel even getest met hem erachter ( dat kan nog als ze klein zijn hé, een cadeautje geven waar hij al "achter gelopen heeft") Dus toen was hij zo'n 10maanden en hij ging gewoon vooruit...

Misschien vindt ze het lastig om goede houvast te hebben aan het handsvat?

xx

5. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben een nijntje loopauto en eerst speelde ze alleen maar met de nijntjes :D we hebben haar gewoon laten gaan en opeens had ze door dat ze er ook mee kon lopen. dus misschien gewoon geduld??

Deel Deze Pagina