Hoihoi, BInnenkort wordt mn oma 80 en wordt er een feestje gegeven. Vanaf 16.00uur en dan daarna eten op die locatie. Zit te twijfelen wat we met onze kleine man doen. De hele familie gaat er naartoe, dus zou wel oppas kunnen regelen maar niet echt iemand die dichtbij ons staat en omdat hij nogal eenkennig is momenteel wil ik dat eigenlijk niet. Ik zat er aan te denken om hem mee te nemen en zn campingbedje mee te nemen (we eten in een apart zaaltje). Als hij moe is kunnen we kijken of hij even wil slapen en als het niet gaat dan mn man eerder met hem naar huis gaat. Hij is nu 10 maanden (dan 11 maanden trouwens). Hoe doen jullie dat? Groetjes Miracle.
Ik zou hem gewoon lekker meenemen. Dat is toch leuk kan de familie hem ook zien en is hij er lekker bij. Als hij moe word kun je hem idd in het campingbedje leggen. Veel plezier.
Bedankt voor je reactie Ikkie en Tulip! Een deel van de fam van mn oma hebben hem ook nog niet zo vaak gezien dus denk ook wel dat ze dat heel leuk zullen vinden!
wat je zegt, meenemen en proberen in slaap te krijgen als hij moe wordt, en als dat niet werkt inderdaad toch maar naar huis met hem.
meenemen en ik zou er denk ik voor kiezen dat ik of mijn man met hem naaar huis zou gaan als hij het echt niet meer trekt. ws houdt hij het door alle nieuwe dingen om hem heen ook wel wat langer vol dan normaal
Wij hadden een feestje toen mijn zoon 13 maanden was, dat was 's avonds vanaf 19.00. We hadden het campingbed niet meegenomen, maar wel de kinderwagen. Temidden van de muziek, feestende mensen en heel veel drukte is hij toen in slaap gevallen en rond 23.00 zijn we toen naar huis gegaan. Eerst wou ik ook niet gaan, omdat we dus geen oppas hadden. Toen zei mijn tante dat ze speciaal een kamertje met campingbedjes hadden klaargemaakt in die feesttent en toen zijn we toch gegaan. Maar het campingbed was niet nodig, want mijnheer viel gewoon in de kinderwagen in slaap.
Thnx voor alle reacties! Wij gaan het proberen en hem lekker meenemen En idd lukt het niet dan kunnen we, of een van ons, gewoon eerder weg gaan!
Ik zou een campingbedje met zijn eigen lakentjes en knuffel meenemen, dat hebben wij ook gedaan toen we een feestje hadden en toen sliep ze prima.
Zeker met zoiets bijzonders zou ik hem lekker meenemen. Voor hem leuk en voor de jarige ook. En als 1 van jullie weg kan als hij het niet trekt dan is er geen reden om je zorgen te maken.