Het duurt nog wel even maar we zijn al een beetje aan het rondkijken wat leuk is voor ons meisje. Maar nu hebben we zo een houten poppenwagen gezien maar nu vragen we ons af of dat wel leuk is voor een meisje van 1. En of ze daar al wel wat aan heeft En hebben jullie ook nog andere leuke ideetjes wat nog meer leuk is voor der 1ste verjaardag liefs daphne
ik wilde ook een houten poppenwagen kopen voor Soraya's eerste verjaardag, maar ben blij dat ik het niet heb gedaan.. ze heeft hier nu een poppenbuggy en daar kijkt ze niet naar om, naar dr poppen ook nauwelijks trouwens.. maar ieder kindje is verschillend natuurlijk
Zoiets kan ze misschien wel gebruiken als loopwagentje? Of zou dat niet stabiel genoeg zijn? Wij geven onze zoon een houten blokkenkar om achter te lopen.
Onze dochter heeft ook een houten poppenwagen voor haar 1ste verjaardag gekregen van ons, ze speelt en loopt er veel mee, zeker goede keus!
idd je kunt er ook gewoon wat stenen in doen en dan ermeel eren lopen he. en niet ieder meisje is een poppenmeisje maar dit weet je van te voren niet moet je dusecht uitproberen. zo keek onze meid er neit naar om nog steeds niet trouwens en ze is nu bijna 5 ze speelt leiver met autoos en lekker klimmen ed.
leuk !! Ik zou het doen. Ze kan hem idd ook gaan gebruiken als loopwagen. Vooral als het een houten poppenwagen is. En misschien speelt ze er nu nog niet mee maar wel over een paar maandjes.
Poppenwagen en poppen kwamen hier later pas in trek; toen ze ruim 1,5 was. Als de poppenwagen stevig genoeg is als loopwagen is t misschien al wel leuk.
Jaaa! Jara heeft toen ze 1 werd een houten poppenwagen (New Classic Toys) en popje (Little Babyborn) gekregen en was / is er heel blij mee. De poppenwagen is heel degelijk en ze kon er gelijk achter lopen. Nou liep ze een weekje later ook los, dus dat scheelt wel... Popje sjauwt ze nog dagelijks mee rond. Poppenwagen heeft hier wel een tijdje op zolder gestaan, omdat Jara er heel gevaarlijk mee deed (in staan en dan over de duwstang heen hangen)! Maar goed, dat doet natuurlijk niet ieder kind!
hier ook poppewagen voor haar 1ste verjaardag en dat ding heeft zijn geld dus echt al dubbel en dwars terugverdiend. er word alleen van alles in vervoerd... behalve een pop hahah