Mijn dochtertje dronk normaal met gemak haar 3 flessen leeg naast het fruit en de groente. Sinds een paar dagen laat ze vaker ruime cc's van haar fles staan en heeft echt geen zin om te drinken. Ze is actief/lacht/speelt etc. Ze heeft eergisteren in de avond 38,5 temp gehad. Ik heb niets gegeven en vanzelf weer gezakt. Sinds vandaag 2x achter elkaar veel ontlasting: wat dunner / flink doorgelekt: wat erg lang geleden is, normaal heeft ze harde drolletjes. Nu maak ik me wat zorgen over het drinken: ze heeft vandaag in totaal maar 350cc op en tussendoor erg kleine slokjes van thee en diksap. Iemand tips?
hier ook een mannetje met dezelfde klachten, net naar de dokter geweest flink diarree overgeven weinig tot niet eten/ drinken als hij eet of drinkt komt het er gelijk weer uit. zware buikgriep, uitzieken maar we moeten in de gaten houden dat hij wat alerter wordt want alert is hij totaal niet volgende de dokter, als hij vanavond nog zo is en zo hystirisch als afgelopen nacht moet hij van de dokter opgenomen worden.
He bah Joanita! Ik heb het vorige week zelf gehad, kon ook echt niks binnenhouden. Zo'n kleintje droogt natuurlijk veel sneller uit. Sterkte!
Hier ook een ventje die al een paar keer zn fles eruit gegooid heeft. Vandaag gisteren en daarvoor ook en elke keer ook zn middagfles, zo raar. Hij ziet dan ook erg wit en je ziet gewoon dat het hem niet lekker zit. Verder drinkt hij gelukkig zijn andere flessen redelijk goed en sap en thee ook. Heb hem net maar een zetpil gegeven omdat hij nu erg hangerig werd. Ik was al gewaarschuwd dat er een naar buikgriepje heerst dus was al op mn hoede. Idd kan je niets meer doen dan laten uitzieken en goed laten drinken ( water thee diksap) zodat ze niet uitdrogen. Groetjes Kim