Hoi, Kan iemand mijn helpen.... Ik heb 8-10 mijn eerste bestelling gedaan op alie. Die is helaas nog niet binnen. op 13-10 had ik nog een bestelling gedaan en die kreeg ik vandaag binnen... Hoe kan dit??
Kan soms wel 30 dgn of langer duren ligt er maar net aan Ik had 5-10 iets verstuurd gekregen kan ik vanaf vandaag ophalen Dus morgen maar even naar het postkantoor Mijn andere bestelling die 6-10 verstuurd was heb ik al 5 dgn binnen Je kunt er geen pijl op trekken
Je kunt toch geen dispute openen als het niet word verzonden? Ik dacht dat je dan gewoon automatisch je geld terug kreeg.. Bestellingen kunnen wel tot 60 dagen duren voor ze binnen zijn. GEDULD is het sleutelwoord bij aliexpress 😉
Heeft iemand al een keer een leuke colsjaal voor een jongen besteld? 6 jaar? De meeste zien er vrij klein uit, maar het lijkt me ideaal zo'n col
En ik zoek een houten kralenplank met kralen, ik kan ze alleen van van plastic vinden met strijkkralen
Ik kwam vandaag de helikoptr, vliegtuig en raket tegen van Janod op alieexpres en ga die bestellen voor mijn kinderen en die krijgen ze dan als de baby geboren is.
8-10, dat is nog geen 3 weken geleden. Je moet gewoon minimaal 4 weken in gedachten houden. Het komt voornamelijk uit China he En het ene word vervoerd met per schip en het andere per vliegtuig. Ene gaat dus wat sneller dan het andere.
Klopt, daar kan je geen dispute voor openen. Je kan het wel verlengen zodat de verkoper wat langer de tijd heeft om het te verzenden maar mocht dat toch niet gebeuren dan krijg je automatische je geld terug
Dat dacht ik al. Maar zag een reactie voorbij komen waarbij dat instond. Vond het al beetje vreemd haha
Bedankt! Ik heb al veel besteld bij Ali, maar dit nog niet meegemaakt. Ik heb met 10 dagen verlengd, ik wacht nog even af
Ik heb vandaag voor het eerst iets besteld waar geen reviews van zijn, ik kon het niet vinden bij een andere verkoper. Ik ben benieuwd...
Ik had vandaag 7 artikelen in mijn mandje staan. Nu wilde ik ze betalen, druk op een verkeerd knopje. Mandje leeg. Nu stonden ze wel bij mijn bestellingen maar moest ze nog betalen. Dat moest nu steeds 1 voor 1 of deed ik iets verkeerd? Ik zag niet iets van select all ofzoiets.
11/11 is altijd een mega sale op Aliexpress. Althans zo doen ze het over laten komen. Momenteel gooien ze op veel producten de prijs omhoog zodat het straks op 11/11 net lijkt alsof je een mega korting krijgt. Wat veel nieuwe Aliexpress kopers niet weten is dat dat bullshit is en ze dus normaal gesproken zelfs nog iets goedkoper zijn dan dat ze zijn op 11/11 Het is een soort grote feestdag daar en daar laten ze jou als klant van mee genieten. Wat ik aan raad is om nu even niets te bestellen en dit pas weer na 11/11 te doen omdat dan de prijzen weer naar beneden gaan.