wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.808
    7.406
    113
    Door dit topic heb ik ook maar een bestelling gedaan, eind oktober. Hopelijk is het binnen voor sinterklaas ;)

2. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

Hier nog op 2 pakketjes aan het wachten.

Op welke manier verzenden was nou dat je het op moest halen?

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maakt niet uit, de verkoper kiest daar voor of niet.

Zie het steeds vaker voorbij komen bij bijvoorbeeld schoenen of kleding, de verkopers willen een handtekening van je zodat ze zeker weten dat je het hebt ontvangen.

4. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

Oké voorheen las ik namelijk dat het met een bepaalde manier van verzenden was. Ik heb alles tot nu toe ook bezorgd gekregen.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb het eigenlijk nog nooit veranderd ( de verzend methode ) en heb nu al verschillende keren mee gemaakt dat ik het op kon halen op het postkantoor.

Maar het is niet bij alles hoor, veel komt gewoon met de postbode of met de pakketpost

6. Vorige week een ketting met hartslag besteld en nu al binnen.

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Oh dat wist ik niet oké! Maar soms komt het ook niet thuis maar op het postkantoor toch? Krijg je daar een melding van? Of moet ik bijvoorbeeld 1x per week even binnen lopen om te kijken of het er al is?:)

8. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Nee je krijgt gewoon een briefje in de bus met een foto van het pakketje met je naam en adres. Net als zo'n niet thuis briefje zeg maar. Dus je hoeft niet langs te gaan maar wel je ID meenemen als je hem moet afhalen.

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Oké top dankjewel! Mijn schoonzus zei dat namelijk dat ze soms zonder melding daar liggen en als dat te lang is ze worden teruggestuurd oid

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat moet ik me daarbij voorstellen? :)

11. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Nou ben er dus wel achter dat ze het na 2 weken terugsturen 😡 Geen kans gehad om de stad in te gaan en nu is hij dus teruggestuurd.
    Dit staat niet op je briefje! Dus kijk maar wel voor de zekerheid zou ik zeggen.

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je krijgt dan inderdaad een briefje thuis met de mededeling dat je het op kan halen op het postkantoor. Maar ik merk dat veelal bij mensen in België er dus geen briefjes thuis bezorgd worden met die mededeling, die moeten dus vaak zelf heen en weer bellen naar plaatselijke postkantoren.

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik kreeg afgelopen maandag een mailtje dat ze hadden gezien dat postnl mijn bestelling had geleverd en of ik feedback wil geven over het product.
    Ik heb alleen het product nog helemaal niet ontvangen. Donderdag even naar het postkantoor geweest en ook daar lag geen pakketje.
    Er staat bij ali express ook inderdaad dat het afgeleverd is....ik heb alleen niks ontvangen.

Iemand dit ook gehad?

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Even vragen om een bewijs dat ze het daadwerkelijk op jouw huisnummer hebben afgeleverd. Heb het zelf nog niet mee gemaakt maar heb wel eens gehoord dat het bij mensen is afgeleverd een straat verderop ofzo.

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb dit toevallig afgelopen week gehad. Ik hou mijn pakketjes nooit in de gaten maar ik keek vorig weekend toch even. Er stond een pakket op geleverd en ik had hem nog niet. Een aantal dagen later werd hij thuis bezorgd. Ik weet dus niet hoe lang hij op geleverd heeft gestaan. Hopelijk komt jouw pakket ook in deze dagen.

16. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Dit had ik vorige week ook. Ik kreeg een mailtje van de verkoper een dag nadat ik het pakketje had ontvangen.

17. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Zopas weer twee pakketjes binnen :D

Een horloge en wat armbandspulletjes

18. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Ja kreeg toen mooi mn geld i niet terug bij het geschil J

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar wat gaven ze als reden op dan?

En bij sommige verkopers staat het ook in hun advertentie '' No refund ''
    stond dat niet toevallig in jouw advertentie?

Aliexpress geeft namelijk best snel je geld terug als je in je recht staat.

Deel Deze Pagina