Reden was dat hij op afgeleverd stond en ze een eerlijke beslissing wilde nemen zowel voor de koper als verkoper enz .. maar ging toen om 17 sindsdien ben ik wel iets voorzichtiger
Dan moet je in zo'n geval om bewijs vragen. Hun moeten zwart op wit kunnen laten zien dat ze het echt bij jouw huis hebben afgeleverd.
Totaal niet verwacht maar m'n bestelling Pokémon kaarten is al na 9 dagen aangekomen! Helaas m'n andere pakket met kleding nog niet die is volgens de tracker al 12 dagen op Shanghai AirPort.
Shanghai heeft sinds 2 weken enorme vertraging, en hebben dus grote achterstanden opgelopen. Ik heb er ook een aantal pakketjes stilliggen. Na contact met de verkopers (op hun initiatief hoor, ik ben niet zo berichterig, wacht het wel gewoon af) bleek dat dit het probleem was. Ze zijn zelfs anders gaan verzenden op dit moment om dat poststation te omzeilen voor nu, maar de dingen die er al liggen hebben 'even' pech en kunnen dus een tijd langer duren dan gebruikelijk.
Mijn track en trace staat nu een week op Successful pick up by china post. Is dit normaal? Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik las ook iets over dat je de track en trace soms niet te nauw moet nemen omdat in sommige gevallen het pakket er al is terwijl de track en trace aangeeft dat het nog onderweg is?
Het kan tussen de 2-12 weken duren voordat je het ontvangt, en de tracking zegt meestal niks. Je zou je code kunnen invoeren op 17track.net/nl en kijken wat dat zegt, maar eigenlijk is het gewoon afwachten
Bedankt voor je antwoord, dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt. Zit ook kerstkleding bij namelijk
Ik heb ze besteld. Waren binnen 10 dagen binnen. Ze zaten keurig in een doos. Heb het nog niet open gemaakt want het is een sinterklaas cadeautje.
En ik al sinds de 20e :x Begin me af te vragen of ze voor de 5e december aankomen, of uberhaupt aankomen. De verkoper reageert ook maar traag.....
Consider, heb je link van jou verkoper? Heb ze ook in mijn winkel mandje staan. Weet alleen niet of het leuk is voor een jongen.
Hoe kun je de verkoper een bericht sturen dan?ik begin ook te twijfelen of het wel op tijd aankomt. Anders moet ik alsnog de dure hier bij de intertoys halen😑
Ik wacht op een pikachu onesie, staat op de tracker dat ie al onderweg is "from original country" sinds 28 okt. Zou die dus ook nog steeds op Shanghai airport zijn? Wordt idd nog krap voor sinterklaas....
Als je kijkt bij my orders. Het item aanklikken en dan naar beneden scrollen. Daar kun je een message sturen.
Vandaag vanuit het niks ineens m'n pakket babykleding ontvangen terwijl in de tracker al meer dan 2 weken Shanghai AirPort stond.. besteld voor maat 7-9 maanden maar ik geloof dat we moeten wachten tot hij 2 is voor het past