wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zieke kindjes - dus kan niet naar buiten... veel te veel op ali weer gekocht! 15 artikelen waar ik op wacht:)

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik heb 2 weken geleden iets voor het eerst besteld en nu staat er bij mijn bestelling dat hij verzonden is maar staat ook nog steeds outbound in sorting center, is hij dan nog niet onderweg?

3. Ik word nu wel wat ongeduldig.. veel pakketjes moeten nog bezorgd worden. Wacht vooral ook op een kettinkje

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik had 2 jurkjes besteld. Na ontvangst van 1 jurk is de status van beide jurken als afgeleverd.
    Ik heb al contact opgenomen en ook dispute geopend.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dat is wel slecht. Vaak kan iets in 2 pakketten komen en je heb zelf op ontvangen gedrukt
    Altijd eerst de verkoper contacten. Grote kans dat alie het.afwijst.en dan kan je niks meer.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nee ik heb niet op ontvangen gedrukt. Ik heb de de verkoper gecontacteerd maar geen reactie.

7. Ik kan altijd een dispute openen tenzij ik heb geklikt om producten ontvangen.

Wel vervelend hoor!

8. rums

rums Niet meer actief

Bekijk bijlage 526307

Ik wacht momenteel op een diamant painting, ballonnen en cijfer ballonnen die 1 meter hoog zijn, transferfolie en schoentjes.
    Heb recent lijmstiften binnen gekregen.
    Wat hier alleen niet werkt is kleding voor de kinderen.

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dispute is afgewerkt en ik krijg mijn geld weer terug. Moet ik hiervoor nog iets doen?

10. Nee hoor wordt vanzelf terug gestort en mijn ervaring is best snel ook.

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Niet teveel focussen op die tracking van Aliexpress, dat klopt vrijwel nooit.

Ik kreeg toevallig gisteren een berichtje van een verkoper dat ik niet naar de tracking moest kijken want daar stond '' Return to sender '' maar dat was niet het geval, ze hadden alleen een ander tracking nummer doorgegeven. Maar als je je dan teveel focust denk je dus dat het terug is gegaan.

Dus niet kijken naar de tracking, gewoon voor jezelf minimaal 4 weken in gedachten houden en max 12 weken, komt het eerder dan is het alleen maar mooi mee genomen :)

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    De verkoper zei tussen 7 en 15 dagen.

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb het meestal binnen een week binnen nadat het dispute is goedgekeurd.

Het is Aliexpress zelf die het geld terug stort en niet de verkoper dus misschien dat het daarom wat sneller is. De verkoper krijgt namelijk pas het geld op het moment dat jij kiest voor '' ontvangen ''

14. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Top dank je wel dat wist ik dus niet. Bij mijn andere bestellingen die ik later hebt geplaatst staat namelijk wel dat ze onderweg zijn en 1 pakketje al aankomst in Nederland. Maar de eerste bestelling nog steeds outbound in sorting center.
    Ach ik zie het vanzelf wel.

15. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Het jurkje is binnen. Helaas een maatje te groot, maar het is wel een leuk jurkje.

16. evsi

evsi Actief lid

3 mrt 2015
    105
    46
    28
    NULL
    NULL
    Sillies heb je een linkje?
    Welke maat heb jij besteld en als welke maat valt het?

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Serieus?:) ik vergeet dat heel vaak aan te klikken:):) soms doe ik dat pas na 4 weken ofzo:):):)

18. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Volgens mij wordt t automatisch gedaan na een bepaalde tijd. Ik heb het eerder ook nooit gedaan omdat ik dat niet wist ;) Maar die verkopers hebben vast hun geld gehad hoor ;)

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahah shame on you ;)

Ja zover ik weet krijgt een verkoper inderdaad pas zijn geld als jij daar op heb geklikt.

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nee hoor, ze krijgen echt pas hun centen als jij als koper aan hebt gegeven dat je het hebt ontvangen.

Deel Deze Pagina