Yeeeeeee weer wat binnen gehad wat ik op 11/11 had besteld Nu mijn BB foundation cream Ja ik ben verslaafd aan make up via Aliexpress
Joehoe, 2 bestellingen vandaag (in de brievenbus) binnen gekregen. Zo blij! 1 ervan is een sinterklaas cadeau voor de oudste
Van alles. Van poedertjes tot concealers en foundations tot aan ogenschaduw en gewoon mascara en eyliner. Ben 54kg afgevallen waardoor mijn huid onder mijn ogen wat dunner is gewoon en dus wat donkere kringen heb gekregen en hun hebben een BBcream die enorm goed die donkere kringen weg haalt. Denk dat als je aliexpress roept in mijn toilettas dat alles kapot schrikt
Klopt, dat had ik ook met de manden die ik had besteld. Daar stond veel minder op het pakketje dan dat het daadwerkelijk kostte. Maar dat weet je vooraf niet, en bij een eventuele controle is de factuur bepalend wanneer er twijfel bestaat over de waarde van het pakket.
Dan doe ik vast iets verkeerd want ik kan dat niet vinden. Ik heb de app gedownload en mijn bestelling geplaatst maar dan komt het op betalen aan.
Inderdaad wel gek want ik kan ook gewoon met Ideal betalen. Heb je niet toevallig een tablet waar je het op kan proberen?
Je kan via de app aanklikken bij betalen, "andere betaalmethoden via site" dan opent de website van aliexpress en kan je daar iDEAL kiezen.
Ik vroeg me af hoe jullie de verkopers precies selecteren? Is er een manier waarop ik erachter kan komen dat een bepaalde verkoper sneller verzend? Ik vind het op zich niet erg om te wachten maar zoals nu 2 maanden vind ik toch wel erg lang hahaha. Ik had trouwens een dispute aangemaakt en kreeg als oplossing de optie om de periode nog maar eens te verlengen met daarbij een bericht dat het pakket écht verstuurd is en het verzoek om geduld. Dus dat voor nu maar geaccepteerd... wie weet komt het nog binnen!
had ergens gelezen dat je aan postnl je buitenlandse code kan om laten zetten in een 3s code maar weet niet wat daar waar van is.
Ik had een Duits adres ingevuld waarop ik het wilde laten bezorgen en ja je raad het al Duitsland kent geen iDEAL. Nu maar via een NLD adres gedaan! Bedankt
Ik kijk eerlijk gezegd alleen naar de prijs en naar de reacties van mensen die al wat hebben besteld. Als ik alleen maar negatieve reacties zie staan dan bestel ik niet. Ik kijk nooit naar verzendtijd omdat ik wel gemerkt heb dat dat alleen geen hol uit maakt. Het kan vaak 2-3 maanden duren voor je iets binnen hebt. Heeft vaak niets met de verzender te maken maar meer met de de douane. Soms houden ze dingen achter, word alles dubbel gecontroleerd etc. Dus zo'n verzender kan wel zeggen '' ik verzend het binnen 24 uur '' maar als het onderweg vertraging op loopt door wat dan ook dan maakt het dus niets uit dat hij het binnen 24 uur verzonden heeft.
Ik heb vorige week die jurkjes van frendz gekocht, had ze afgelopen donderdag binnen, binnen een week dus, Tot nu toe alles binnen gekregen en dat is nu een keer of 15. Langste was 6 weken waar ik op heb moeten wachten