Deze zijn té schattig! Maar ik zie geen afmetingen, kijk ik weer verkeerd? dierlijke ontwerp kinderen speelgoed opbergboxen cartoon opvouwbare mand kinderen jongens meisjes speelgoed kleding organisatie gratis drop shipping in grootte: 27cm*28cm*28cmkinderen meisjes rugzak mode cartoon dier meisje kleuterschoo van Opb
Even naar beneden scrollen of bij item description kijken Er staat, 28x28x28 cm (staat zelfs in de link die je deelt, haha!) Hier ook een verslaafde, er is nog een boel onderweg van 11/11 1 ding kwam gisteren al binnen, een leren armband met rvs letters erop (diesel) kadootje voor stiefzoon met sint of kerst, was 1,50 euro oid, lol! Soms ook pech met dingen die niet aankwamen, of nooit verstuurd werden, maar altijd netjes geld terug gekregen
Ik heb gisteren 1 v/d 3 pakketjes binnengekregen. Schoenen! 11 dagen na bestellen is het bezorgd. Heel netjes vind ik!
Iemand een idee wat ik kan verwachten van de maat babykleertjes? Is maat 0 3 maanden vergelijkbaar met 56 of groter? Thanks alvast.
Alles valt veel kleiner! Vaak zie je bij de omschrijving ook wel een soort cm matentabel staan, dat zou je kunnen nameten bij een pakje mt 56 dat je al hebt liggen bijv. Ik gok dat mt 50-56 in chinese maten 3-6mnd is Ik koop nu voor mijn dochter op ali mt 19-24 maanden voor aankomende zomer, terwijl ze pas 1 jaar is (mt 74-80 op dit moment) van de zomer denk ik 80-86.
Vandaag pakketje 2 van 3 binnen gekregen. Ik ben weer ontzettend blij Mijn ervaring is wel dat de tracking niet goed werkt. Mijn schoenen die ik hier in huis heb staan stonden volgens de tracking nog in China. Mijn legging die ik vandaag heb binnengekregen staat volgens de tracking nog in Oostenrijk. Ik denk dat als de Chinese post het pakketje overdraagt aan een ander postbedrijf de tracking vanaf dan niet goed meer gaat (herkennen de code niet of zo?)
Ik kan ook beter niet meer er op kijk, heel onduidelijk idd. Fijn dat je 2/3 al hebt! Koop je schoenen ook groter?
Nee. Er stond een maattabelltje. Mijn voeten zijn 22, nog-wat cm. Ik ging dus voor de 23 cm die daar gelijk staat aan maat 37. Wat dus kan kloppen want ik heb maat 36/37. Mijn legging was een one-size-fits-all, maar aangezien het Chinese fit-all zijn ging ik er vanuit dat het klein zou vallen. En dat klopt. Gelukkig ben ik klein en dun (maat 34) en dat komt aardig overeen met de fit-all maat van de legging. Bij bijna alle kleding en schoenen staan maat tabelletjes. Soms is een XS echt een XS, soms is een XS een M. Het is daarom wel belangrijk om te meten
Oh, en elke verkoper heeft dus zijn eigen maten. Want bij een andere verkoper waar ik ook schoenen heb gekocht (ik heb een schoenen-tik) stond 23cm gelijk aan maat 36,5 .. dus. Altijd goed opletten