Bij Action heb ik wel vaak het idee dat het overjarige artikelen zijn, overcomplete collecties en soms b-keuze. Niet met alles hoor, maar wel met veel. Of bijv. shampoo in een niet te lezen taal waar dan een sticker op is geplakt met vertaling. Dat zul je bij een gewone drogist niet tegenkomen. Ik zit nog op een 3tal pakjes te wachten. Wachten duurt lang
De rok is binnen, kwam super netjes uit de verpakking en staat echt geweldig! Flitsend naar dreumesdance!
Tja maar als de niet te lezen taal een product goedkoper maakt dan ga ik daar wel voor. ik vind het echt vreemd dat het kan maar goed. Zo zie je eigenlijk hoe je genept word in de winkels.
Action koopt restpartijen op. Daarnaast moeten ze ontzettend veel prullenbakken verkopen om winst te maken, terwijl de Kijkshop er minder hoeft te verkopen. Voor de producten die zij standaard in hun collectie hebben vraag ik mij wel eens af in welke omstandigheden hun fabrieksmedewerkers werken. Hetzelfde geld natuurlijk voor AliExpress..
Leuk rokje Moppiemuis! Nog iemand iets ontvangen vandaag? Ikke helaas niet Lig bijna in de hal op de bezorger/postbode te wachten
Een vraagje ; eergisteren heb ik wat dingetjes besteld op ali en betaald via ideal. Nu blijven de orders in orders awaiting payment. 1 van de verkopers heeft mij al een berichtje gestuurd en hij kan geen betaling vinden. Weet iemand hoe nu verder ?
Ik zou sowieso even wachten. Betaling kan even duren voor het doorkomt en Awaiting shipment kan sowieso wel een paar dagen duren, ligt er namelijk maar net aan wanneer het verscheept word. De ene verkoper doet dat binnen 24 uur na de betaling maar de andere doet het pas na een week bijvoorbeeld. En anders even controleren of het echt van je rekening is afgeschreven en zo ja over een dag of 2 een printscreen van je afschrift maken en dat als bewijsje naar die verkoper sturen?
Heb gister 10 meter Jute met kant eraan ontvangen. Dit gebruik ik voor onze bruiloft. Ik maak zelf veel assecoires voor de feestzaal. Heb nog ballonnen besteld, sjaaltjes voor de kids, een ketting, vlaggenlijn van kant. En een hoesje voor mn iphone. En er zijn nog 2 pakketjes onderweg 😃
Net ook weer make-up besteld en haarfrutsels. Ben benieuwd wanneer en of het binnenkomt. Negen verschillende verkopers, hopelijk niet negen keer op en neer naar het postkantoor
Yeeeee hier net de Enderman Knuffel van Minecraft binnen voor mijn zoontje Ik had deze op 11/11 besteld dus binnen 2 weken en 2 dagen al binnen. Whoop Whoop
18 nov een muursticker besteld en vanavond werd ie door de brievenbus geduwd , Was er niet goed voor, beetje gekreukt, maar hij plakt en hopelijk blijft hij plakken . In 9 dagen geleverd, sneller dan sommige Nederlandse websites (h&m bv).
Dit is de knuffel die ik vandaag binnen kreeg voor mijn zoon. Enderman van Minecraft Bekijk bijlage 482717
1pc/lot Fashion Roman Knight Helmet Caps Handmade Knit Warm Winter Mask Hats Father and Kid Party Mask Beanies RD870753 1pc/lot Fashion Roman Knight Helmet Caps Handmade Knit Warm Winter Mask Hats Father and Kid Party Mask Beanies RD870753-in Skullies & Beanies from Men's Clothing & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group (from AliExpress Android) Ik ga deze bestellen voor mijn jongens.