Zou het even precies moeten nakijken, maar betaal meestal niet meer dan 5-7 euro voor een setje... En als ik ergens iets tegen kom wat duurder is zet ik hem of in mn wishlist, dan kan je daarna in de gaten houden wanneer ze hem afprijzen, of probeer ik hetzelfde setje bij andere aanbieders goedkoper te vinden mbv de zoekfunctie / zoekwoorden, ze hebben praktisch allemaal hetzelfde in hun shops, de prijzen verschillen alleen enorm! Soms staat hetzelfde setje bij 1 aanbieder voor 7 en voor 20 euro in de shop, gewoon goed zoeken
Hebben jullie wel eens 1 persoons dekbedovertrekjes besteld? Die zijn vrij prijzig zie ik.. Of kijk ik verkeerd
Eigenlijk niet nee hahah door dit topic hang ik iedere dag wel weer even op aliexpress hahaha Ben nu een zoektocht gestart op zoek naar leuke roze hardloop kleding. Mijn vriendin en ik gaan eind mei mee doen aan de Ladies run in Rotterdam en dan moet alles zwart roze zijn Tjing Tjing, ik hoor de kassa alweer rinkelen
Debaky,bij de primark hebben ze ook veel roze hardloop kleding op t moment. Hier gisteren een winnie the pooh speelkleed binnen gehad,super groot (groter als verwacht maar niet erg ) ben er super blij mee
Hier ook mijn eerste bestelling binnen. Roze ballonnen met witte stippen voor het minnie mouse feest van mijn dochter. Het heeft er net geen 2 weken over gedaan...nu de rest nog! Moet zeggen ben zeer tevreden, durfde nog niets groots te bestellen maar dat komt de volgende keer vast wel weer goed.
O die koeienpyjama is leuk! Wil ik ook voor mn dochter. Moet toch nog een nieuw hoesje voor mn tablet bestellen
Ii ben sinds gisteren offcieel fan van alie!! Heb mijn eerste bestellingen binnen. Houten scrabble letters (mooi!) en telefoonhoesje(past perfect) Ik heb ook een chinese telefoon, dus moest mn hoesje wel ver weg bestellen Die leuke stoffen manden kan ik niet vinden?? Zoeken jullie op zoekterm of per categorie?? Ik bestel nog wat voor kerst!! Valt t jullie ook op dat je best veel webshops ziet die gewoon alles van alie hebben?
Klopt maar hun vragen er vaak 5-10 euro bovenop 😓 Maar nu mensen doorhebben waar eht vandaan komt zie je ze omhoog komen als paddestoelen en binnen een maand hoor je ik stop ermee , Puur omdat mensen doorhebben dat ze genaaid worden
Ooooh dat appeljurkje en dat uilenjurkje van de andere foto;heb je linkjes voor me? Of een zoekterm waar ik op moet zoeken Verslavend! en ik had al 8 dingen in mn mandje.... Edit:uilenjurkje inmiddels gevonden en in mn mandje!
Uiltjes: een stuk schattige kinderen baby meisjes mouwloze uil afdruk tutu jurk kleding party gloednieuw in een stuk schattige kinderen baby meisjes mouwloze uil afdruk tutu jurk kleding party gloednieuw100 % nieuw en van van jurken op AliExpress.com | Aliba Appeltjes: 2015 lente herfst nieuwe kinderkleding meisjes katoen met lange mouwen jurk kinderen kwaliteit af te drukken schattige prinses jurk voor de leeftijd van 1 tot 13 in 2014 new Spring and autumn children's shirts,girls solid white and pink shirt,kid Voor die appeltjesjurk had ik maar 6,48 euro betaald, tijdens de 11/11 sale, die is nu niet meer zo goedkoop helaas... Edit: Oh, uiltjes had je al gevonden, beter lezen Voor die appeltjesdingen (ze hebben ook broekjes / shirts) kan je ook zoeken op Nosh
Heeft iemand toevallig voor een meisje maat 98 besteld? Ben benieuwd welke maat je besteld hebt, want vind het toch lastig met zo'n tabel.