Ik wacht nog steeds op mijn schoenen.. hopelijk komen ze snel! Mijn wish-list staat wel alweer helemaal vol met van alles wat ik wil hebben. Echt een sport om opzoek te gaan naar de laagste prijs! haha
Mijn kerst raamstickers zijn binnen! Heb nu pas door hoe het werkt met "ontvang een betere prijs op de app" . Kan dus nog goedkoper
Hoe werkt dat dan? Ben ik nog niet achter Ik had ook een Frendz jurkje wat (volgens mij) wel echt van Frendz is. Super kwaliteit, heel mooi, ben er erg blij mee, staat superleuk. Lego is idd nep en past niet zo goed, maar goed, dat was ook wel duidelijk op de foto's te zien dat het niet echt was.
Op de website het artikel toevoegen aan je winkelmandje, dan ga je naar de app en dan staat het daar ook in je winkelmandje, maar dan goedkoper. Scheelt niet heel veel hoor, maar altijd lekker. De stijltangborstel die ik wil bestellen is zo 2 euro goedkoper.
Ik ben ook geïnteresseerd in de stijltangborstel, maar ik weet niet of die dingen goed werken, en of ze op onze stopcontacten kunnen. Dus eh, hou me op de hoogte
Ik heb zoiets wel eens voorbij zien komen. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden. Ik heb ook weer besteld uiteraard 😂 Te gevaarlijk die app. Ben benieuwd, 3 setjes voor de kleinste!
Ik heb zelf ook maat 38/M en heb een XL besteld en valt in principe prima alleen ik vind hem te kort om als jurkje te gebruiken. Tis nu echt zo'n '' Zie poes net niet '' jurkje
Hoe valt deze? Mijn meisje heeft 86, welke zal ik moeten bestellen denk je? Dames, hoe doen jullie t met schoenmaten? Mijn zoon heeft een 26, en ik kan alleen een 25, of 27 bestellen (even omgerekend naar eu maten)
Ik heb de stijl borstel ook besteld. Ben benieuwd, want het is voor het eerst geen brievenbus pakket.