N.a.v. die vraag over die stekker bij dat stijlapparaat. Ik had laatst een pomp besteld voor het aquarium en had later pas door dat hun stekkers anders zijn dan die van hun in China. Nou weet ik niet of het normaal is maar deze verkoper had er netjes zo'n extra stekker blokje ( kosteloos ) bij gedaan zodat we hem hier gewoon konden gebruiken. Misschien doen ze dat daar standaard als ze iets verkopen aan mensen in Europa?
Ja, dat was ik. Ik vraag me inderdaad af hoe dat zit. Maar ook met de spanning. Wij hebben op onze stopcontacten 220 volt staan of zo. Dus alle apparaten die verkocht worden in Europa zijn daarop aangepast. Amerika heeft volgens mij weer een andere spanning (110 volt of zo?) waardoor Amerikaanse apparaten niet altijd hier werken en andersom. ... geen idee dus hoe dat met Chinese apparaten zit?
Bij de borstel die ik besteld heb staat bij plug eu en spanning 110-240v. Ga er van uit dat dat goed is. Ik weet het over een paar weken.
Ja, ik denk het wel, maar ik weet dus niet of men dat leest. Er wordt namelijk ook elke keer weer de vraag "welke maat moet ik hebben?" gesteld terwijl er eigenlijk altijd wel een maattabel in de productomschrijving staat. Dus ik dacht; ik meld het even voordat men allemaal met Chinese stekkers zit
Hahaha Denk inderdaad ook niet dat iedereen dat leest. Deed ik in het begin ook niet dan dacht ik alleen '' soooooow dat is goedkoop, kopen! '' hahaha Nu lees ik dus wel de tekst, kijk ik naar reacties van andere en beslis dan pas of ik het koop of niet
ik blijf die maattabel vaag vinden, ik durf geen kleding voor mn dochter te bestellen. Nou ja, Scheelt weer geld .
Ik heb ook sinds kort alieexpress ontdekt! Echt super leuk en eigenlijk helemaal niet zo ingewikkeld haha Ik heb nu een Minion hoesje besteld voor de tablet. In Nederland is die echt nergens te vinden, en in China wel. Ik heb het eergister besteld en hij is nu al verzonden. Er stond 15 dagen bij, is er een kans dat het misschien eerder komt?
hoi dames, ik heb een dispute geopend en mijn geld terug gevraagd maar dat heeft de verkoper afgewezen en gevraagd of ik contact wilde opnemen met het post bedrijf. nou ik heb met postnl gechat en die zeggen dat het pakket is terug gestuurd. ik heb dit ook terug gekoppeld naar de verkoper maar wat kan ik nu verwachten?
Bij mijn tracking status staat departure from outward office of exchange. Hoe lang duurde het hierna nog bij jullie ongeveer voordat je t thuis had?
Hoe komen jullie aan de tracking informatie? Als ik op de tracking site klik die bij mn trscking nummer staat kom ik op een chinese site wat ik dus niet kan lezen
Dat verschilt echt. Ik zit nog op een pakket van 25/10 te wachten en een ander was binnen 7 dgn binnen..