Er staat toch precies het aantal cm bij? (bijv 90-100cm dat is dan 92/98) Ik vind het juist handig en heb me nog nooit vergist. Meestal is het een maat groter bestellen dan dat je hier in NL koopt. Ik wacht nig steeds op 1 ding van een grite bestelling die ik 11/11 deed.Ik zie dat er ergens wat mis ging in verzendproces,maar dat het inmiddels via luchtpost tich onderweg is gegaan laatst
Mochten ze het weer weigeren dan geeft aliexpress toch altijd het geld terug? Weet je ook waarom post.nl het heeft terug gestuurd? Ik denk namelijk dat dit bij mij ook een keer gebeurd is.
Hier ook een dispute geopend. Ik heb mijn pakketje niet binnengekregen, ik denk dat het gestolen/kwijt geraakt is door de postbode. Tot nu toe nog geen antwoord gehad, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon mijn geld terug krijg.
Ik heb mijn track en trace code bij posnl doorgegeven en zij hebben hem teruggestuurd omdat het adres niet helemaal klopte. heb gewoon met ze gechat op de site. ik wacht nog even de reactie van de verkoper af.
Stuur de link eens van dat jurkje misschien kan ik het voor je vinden. Vind het namelijk best gek dat er geen tabel bij staat. Heb nog nooit een advertentie gezien waarbij het dus niet stond.
Nou na een week de app te hebben door gebladerd en veel dingen op "mijn wishlist" te hebben geplaatst, nu toch maar iets besteld. Heb nog een paar dingen die ik wil bestellen, maar even dit afwachten. Ik ben nogal een held in online bestellingen, liever ga ik naar de winkel.
Er stond wel een tabel bij, maar ik vond het niet duidelijk. Zag net bij een pyjama inderdaad een andere tabel. Ik heb het jurkje verwijderd uit mn winkelmandje en kan hem zo snel niet meer vinden.
Als je er de volgende keer weer niet uit komt gewoon hier even de link plaatsen, kijken wij met je mee
Hoi dames heb even een vraagje aan jullie als ervaren aliexpress shoppers Heb voor het eerst wat bij aliexpress besteld en heb nu alles binnen op 1 ding na. Nou verloopt de purchase protect over 5 dagen, als ik het goed begrijp kan ik na deze 5 dagen geen dispute meer openen toch? Nou is mijn vraag hoelang voor het verlopen van de tijd openen jullie een dispute?
Ik vond het in eerste instantie ook wel wat eng hoor, maar inmiddels ben ik al bijna verslaafd Enige nadeel is dat je soms echt lang moet wachten op je spulletjes, zeker wanneer je geen verzendkosten wil betalen
De verkoper is toch akkoord gegaan met mijn dispute nadat ik bewijs van PostNL heb aangeleverd. Ben benieuwd hoe snel het geld terug is op mijn rekening. appelsap, je kunt ook je termijn verlengen als je denkt dat het nog binnen komt. Maar anders zou ik nu wel alvast een dispute openen. krijg je het nog binnen kun je dat daar ook nog wel melden.
Ik wacht meestal tot de purchase protect op 2/3 dagen staat. Of op het moment dat ik de mail krijg van Aliexpress waarin staat dat het bijna verloopt.
Oeh, ik heb weer wat dingetjes besteld Wij zijn al even op zoek naar een usb kabel van 2 mtr (die van ons is erg kort en kunnen we niet op tafeltje leggen en bij de Action wordt het steeds bij bijgevuld). Ook nog keuze uit verschillende leuke kleuren. Schoentjes voor de jongste en trui + sokken voor mezelf. Wachten op de pakketjes is weer begonnen, zo leuk én verslavend!
Dr staat sowieso ergens bij alie dat je eerst de verkoper een bericht moet sturen met je vraag waar t blijft oid en dan pas dispute kan / mag openen.. soort regeltje..
Heb al vaker een dispute aangevraagd en nog nooit eerst een bericht gestuurd naar de verkoper. Nog nooit problemen mee gehad.
Krijg net toevallig mijn shirt/jurkje binnen. Leuk ding maar weet niet of het wel echt leuk staat bij mij Vanavond even passen met een mooie donkere panty er onder Had hem besteld op 09/12 dus binnen 15 dagen binnen gehad, dat is best snel. Bekijk bijlage 485675