Ik wacht nog op mijn tablet hoesje voor mijn oudste zoon, maar de verzendtijd is nog niet voorbij dus komt goed Ik heb gister weer 4 telefoonhoesjes besteld. Echt hele leuke waarvoor je hier wel 15 euro per stuk betaald. Ik was nu voor alle 4 9,50 kwijt haha
Ik heb net mijn eerste bestelling gedaan. Smurfke begint nu met eten a la rapley en dan zijn die mouwslabbers wel handig. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren en hoe de slabbers zijn.
Ik had laatst ook een telefoonhoesje besteld met een uil erop.. Kreeg hem vorige week binnen.... met een kat!
Ik heb zondag een dispute geopend omdat ik een bepaald artikel nog altijd niet heb mogen ontvangen... en zonder tegenbericht oid van de verkoper is het toegekend en krijg ik mijn geld op korte termijn teruggestort.
Haha vandaag het eerste pakketje opgehaald! Het was een sweater van Paw Patrol voor mijn zoontje. Maat klopt gewoon goed gelukkig en hij (en ik) is helemaal blij! Heeft maar 2 weken geduurd. Ooh ben nu zo benieuwd naar de rest haha!
Vandaag een discolamp geleverd die we 10 december 's avonds laat hebben besteld. Kan dus mooi als kerstcadeautje
Ik wacht vol spanning op mn stijlborstel, hoop hem voor de kerst te hebben, maar zou wel erg snel zijn. Ik kijk ook ff niet meer op ali, even sparen .
Ik ook niet hoor maar werd ik op gewezen door iemand uit een fb groep. Wat een geweldig jurkje!!! Linkje?
Dit is de link 2016 autumn new fashion women a line Dress sexy black hollow out lace dess casual v neck long sleeve mini desses-in Dresses from Women's Clothing & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group
Ik ben op zoek naar een grote soort veiligheidsspeld maar dan een mooie om een vest dicht te doen. Mijn vest heeft namelijk geen sluiting. Ik kan alleen niks vinden op Aliexpress, denk dat ik niet de goede zoek termen gebruik... Heeft iemand een idee hoe ik het kan vinden?
Zit hier wat bij? Shop safety pin brooch online Gallery - Buy safety pin brooch for unbeatable low prices on AliExpress.com