zijn die schoentjes iets? ik hoor dat de lampjes snel stuk gaan? heb ze al in mijn winkelmandje liggen
Schoenen voor mijn zoon zijn binnen. Twee weken moeten wachten, best snel. Vorige week nog 2 dingen besteld eens kijken wanneer dat binnen komt.
Wat heb je besteld? Vast geen badeendjes Hier een selectie van de dingen die ik laatste 2 weken besteld heb, voor dochters kamer: groot poezen kussen/knuffel, vlindertjes voor aan de muur Voor dochter zelf: haarfrutsels, houten mondharmonicaatje, schattige handdoekjes En voor mezelf: plaid voor over mijn bed (confettipatroon), horloge van 1.50 euro, tas Ik ben recentelijk verslaafd aan de verrassing van de brievenbus als je thuiskomt. Sinds kerst heb ik 29 artikelen besteld dus het is bijna elke dag uitpakfeest
Ik durf die usb kabels niet meer te gebruiken van Aliexpress. Heb je een zwart snoer (niet plastic maar beetje stofachtig met een kleurtje erdoorheen?) Ik heb er van de zomer 2 besteld en ontvangen. 1 aan mijn moeder gegeven daar ontplofte het stopcontact toen ze haar telefoon ermee oplaadde. Dacht nog is toeval tot ik de 2e op de camping gebruikte. Daar sloegen de stoppen meteen door. Dus qua elektronica ben ik erg voorzichtig geworden!
Hoe duur was die tas? Want precies die tas verkopen ze hier in Frankrijk ook voor EUR 2,90. Super tassen! Iedereen loopt ermee; kinderen, tieners, volwassenen. Wij hebben er ook 2! Verkrijgbaar in 20 verschillende kleuren. Echt een aanrader! (als jouw versie tenminste het echte merk is en geen namaak )
Klopt, altijd voorzichtig mee zijn want de voltage in Azie (China) is anders dan hier. Dus altijd naar de omschrijving kijken.
We hebben nu 2 verschillende, 1 kunstof omhulsel en andere stof, hier geen ontploffing gehad en hopelijk komt het er ook niet! Jij hebt mij wel een beetje bang gemaakt, ik blijf erbij als mobiel wordt opgeladen.
Wat grappig om te lezen! Ben erg blij met het formaat ja. Past precies in wat ik mee wil nemen naar werk op de fiets, en is niet groter dan nodig is. Ik heb de Franse Quechua versie (6.75 euro betaald), maar op Aliexpress staan ook veel dezelfde soort tassen met een andere merknaam erop. Dus of hij echt-echt is durf ik niet te zeggen, maar kwaliteit is goed. Zeker als je er 2.90 voor hebt betaald! Al had ik slechts keuze uit 10 kleuren, had ik toch naar Frankrijk moeten gaan zo te horen
Als de kwaliteit goed is dan is het prima, daar gaat het uiteindelijk om Of ze echt 20 kleuren hebben weet ik niet hoor, mijn punt was meer dat ze veel kleuren hebben, haha. SAC A DOS ARP 10 rose - Decathlon (deze kleur heb ik) Ze zijn 2,95 trouwens.. 0,05 cent meer
Vraagje ik heb hier nog nooit besteld. Maar nu zag ik leuke anna en elsa jurkjes voor niet te veel geld. Iemand hier ervaring mee of ze wel echt aankomen? Mijn meisje is in maart jarig dus nog tijd genoeg. Maar dan moet het wel aankomen...
Tip: Kijk bij de reacties, als er veel bestellingen zijn en mensen geven veel sterren of goede recensies, dan kun je er veilig kopen (of het aankomt kan niemand garanderen want pakketdiensten willen nog wel eens wat verliezen/stelen). Tip 2: Bestel altijd onder de 22 euro. Boven de 22 euro kan er douanekosten worden gerekend en dat kan best oplopen. Tip 3: Vaak worden dezelfde producten door verschillende verkopers aangeboden. Soms met verzendkosten, soms zonder. Altijd goed dus om even te checken of je de goedkoopste prijs hebt. Je kan de link hier plaatsen en dan kunnen wij wel even kijken of het ons betrouwbaar lijkt
Oh dat vind ik lief. Ik ga morgen even kijken welke ik bedoel. Nu eerst maar even dutten voor de kinderen weer wakker zijn!
Maar wat is er dan zo speciaal/handig aan? Prima tas hoor, maar wat is de toegevoegde waarde zeg maar? Ps je bent wel een echte aliexpress kenner geworden ondertussen zie ik
Heeft iemand die stijlborstel al gebruikt? Hier zijn er schoenen,muts,colsjaal,kleertjes en samballen onderweg allemaal voor zl,ik blijf bestellen
Hier weer 2 telefoonhoesje binnen. Redelijk snel, alleen toch verkeerd gekeken denk ik want ik kreeg een hoesje voor de iPhone 6 binnen inplaats 5... Maar hier goede ervaringen met bestellen en alles tot nu toe binnen gekomen. Alleen kleding voor de kinderen durf ik niet zo goed aan vanwege de maten...