Zo bijzonder is hij ook weer niet hoor, geen designertas voor 2.90 euro Ik zocht een nieuwe tas voor naar werk op de fiets, en hij is compact maar alles past erin wat ik meeneem (regenbroek, lunch etc). A4 formaat papieren past er ook precies in. En veel rugtassen vind ik of erg schools, of erg zakelijk, of erg sportief/outdoor. Dit vond ik een compacte middenweg. Hier is de grootte beter te beoordelen, vergelijking met oude Dakine en Eastpack tassen die ik hier nog heb liggen:
Ja erg he, ik ben er helemaal fan van. Ik bestel erg weinig (want geen geld) maar kijk bijna elke dag wel even, haha. De toegevoegde waarde van de tas is dat hij (erg) goedkoop, sterk, praktisch, en redelijk neutraal is. Men gebruikt hem dan ook als werktas, sporttas, (basis)schooltas of als tasje om mee te nemen naar een pretpark/zwembad etc. Ik gebruik hem zelf als we gaan wandelen of als we gaan hardlopen. Mijn vriend gebruikt hem als werktas; voor zijn lunch en wat papieren.
De stijlborstel is top! Ik heb best dik haar en vond een stijltang veel werk. Maar met die borstel borstel ik gewoon mn haar. Buitenkant borstelen en daarna de binnenkant en mn haar zit top. Heb aan de zijkant springend haar, daar gebruik ik de tang nog wel eens voor. Oja, enige nadeel: je drukt de knopjes snel in tijdens borstelen, dus gaat hij uit of veranderd de temperatuur.
Jahoor, zeven linkjes goedkoopste, 6.02 euro 10 kleuren beschikbaar origineel, 6.75 euro Effen/zwart ander logo/kleuren nog ander logo/kleuren zonder opdruk met zijvakje/netje
Dankjewel! Kan iemand mij helpen uitleggen hoe ik schoenen Op de hoede maat koop? Snap er niks van, zag nu net leuke schoenen voor zoontje en moet dus maatje 21 hebben
Je moet niet naar de maat kijken die hij hier in Nederland heeft. Je moet echt zijn voetjes op gaan meten dan kijken naar het schema die de verkoper in zijn advertentie heeft staan. Daar kun je dus kijken naar de aantal CM's en dan zie je meteen welke maat je moet bestellen. Ik zou aanraden altijd een maatje hoger te bestellen.
Mijn pakketjes zijn nu ook binnen, en ik heb alweer wat besteld.. Ondanks dat ik boven de 22 euro zat, verder geen boete gehad ofzo..alles was ook wel apart verstuurd. Zoontje is dolblij met zijn Supermanpak van 6 euro! Heeft ie alvast mooi een carnavalsoutfit! Ook de trui van Paw Patrol vind ie geweldig! Wonder boven wonder heb ik overal de goede maat van besteld. Nu heb ik voor mezelf en dochters en zoon telefoonhoesjes besteld. Ben zo benieuwd haha..8 hoesjes voor rond de 7/8 euro geloof ik.
Ik heb denk ik wel een idee hoe het kan dat je dan geen invoerkosten hoeft te betalen ( het is geen boete trouwens ) Je moet maar eens kijken op de pakketten zelf daar zet de verkoper zelf een waarde op en dat komt niet altijd overeen met wat je er voor betaald hebt. Volgens mij kijken ze daar dus naar bij de douane. Zal natuurlijk niet in alle gevallen zo zijn maar ben er op gaan letten en zie het steeds vaker dat ze de prijs op het envelopje lager zetten dan wat je er zelf voor betaald hebt.
Als je bij verschillende aanbieders koopt via Aliexpress, kom je per levering niet boven de 22 euro uit en hoef je geen invoer te betalen. Dus theoretisch kun je voor 200 euro bestellen in 1x, als het maar niet boven de 22 euro per aanbieder uitkomt