Ik wil een frozenjurkje kopen voor een meisje van 5 jaar die maat 128 heeft. ik weet alleen niet welke maat ik moet nemen. twijfel voor 130 of 140 cm of misschien zelfs wel 150cm moet gaan. Wat is jullie ervaring met die jurkjes, hoe vallen ze groot of juist klein?
Wat vinden jullie van deze schoentjes??? Kwamen binnen 8 werkdagen binnen, echt super snel! Voor 5,49 gekocht..
Leuk zijn ze hé! Had ze ook in alle kleuren besteld voor ik wist of het een jongen of meisje was. De jongens varianten bewaar ik nu als kraam kadotjes
Zojuist deze besteld voor de zomer vast... 10 euro per setje... vraag me daadwerkelijk af hoe ze het ervoor maken!
Ik zou sowieso altijd 2 maten groter bestellen. Maar altijd even naar het maten tabelletje kijken want niet iedere verkoper heeft de zelfde maten. Het kan ook zijn dat je even moet meten qua CM dus niet moet kijken naar de maten zoals wij ze kennen.
Nu weet je hoeveel winstmarge er op kleding zit! Ok, winkels betalen nog invoerkosten, huur pand en personeel, maar krijgen op deze prijzen ook nog korting!
Ik heb gister voor het eerst een pyjama besteld voor mijn zoontje, ben benieuwd wanneer die binnen komt!
Ik lees af en toe ff mee,ik durf nog niet goed te bestellen daar,gister ook voor t eerst rondgeneust op die site,moet nog ff me weg vinden denk. Ik zoek een leuke jurk voor mijn dochtertje die in april alweer 2 word
Op description klikken en daar staat een maattabel.Bij kinderkleding kun je dan handig zien welke maat je moet nemen. wb dameskleding bestel ikzelf op Alie 1 maat groter dan ik werkelijk heb.Tot nu toe geen miskopen gedaan
Nou ik heb ook voor het eerst wat besteld De uiltjes jurk eerder uit dit topic Aangezien mango26 toen een 3t had besteld en zei het valt als een 92 mss 92/98 ben ik maar voor een maat 4 gegaan omdat mijn meisje momenteel in maat 92 zit en zachtjes al overgaat naar maat 98 Ik denk dat de jurk van de zomer dan wel zal passen Ik vind het wel spannend hoor hahaha
dankjewel meiden heb een leuk setje voor zoon besteld en voor mij zelf wat make-up en kwasten ben benieuwd hihi... Hoop dat ik de maat goed heb gedaan en anders ik ben zwanger van nog een jongen dus wordt heus wel gebruikt haha... Nu wachten hoe lang het duurt
Heeft iemand er ervaring mee als een product niet verzonden wordt binnen de tijd die moet en het dan gecanceld wordt? Krijg je dan gewoon je geld terug?
Gelukkig nog niet meegemaakt, maar als je het op tijd meldt krijg je inderdaad geld terug. Ik heb reviews bij producten gezien waar dat wel bij is gebeurd. Ik krijg de indruk dat aliexpress de betaling pas overmaakt naar de leverancier als de leveringsperiode is verstreken of als je eerder meldt dat je het hebt ontvangen.