Ik heb nu 4x iets besteld en alle 4 de keren netjes, vroeger binnen dan verwacht. Wel verslavend trouwens!
Misschien dat hier experts zitten die het weten . Ik heb wat leuke dingetjes in mijn mandje, maar bij het betalen via ideal loopt de site steeds vast. Herkenbaar? En hoe doen jullie dat? Ik heb de app...
Ik heb dat ook met de app op mijn telefoon. Daarom ga ik om te betalen op de ipad naar de gewone site dan kan ik gewoon met ideal betalen.
Ik heb tot nog toe alles binnen! Wel ondertussen al 2 nieuwe bestellingen gedaan dus daar wachten we weer op. Oh dit is wel verslavend. Ik zag leuke schoenen voor mijzelf maar die durf ik niet te bestellen.
Ik heb een aantal keren al wat besteld en dat ging prima, maar met 1 jurkje gaat het denk ik helemaal mis. Ik heb het besteld op 1 januari en sindsdien zwerft het rond van Nanjing naar Shanghai en weer terug. Iemand 'n idee wat ik kan doen?
Voor die prijzen kun je toch best een risico nemen? Zolang je maar onder de 22 euro blijft. Kun je nauwelijks een miskoop voor doen (en als ze niet passen, verkoop je ze voor dezelfde prijs door op marktplaats)
Het is mogelijk dat je pakketje nog ter controle bij de douane ligt.... dat kan helaas even duren. Ik zou het nog een week of 2 aanzien en anders een berichtje aan de verkoper sturen met de vraag of hij evt kan zien wat de status is van je pakketje.
Houdt even de termijn voor de "kopersbescherming" in de gaten. Je kunt tegen de afloop van de termijn een berichtje sturen naar de verkoper met de vraag of zij de status van het pakket willen controleren.
Check! Vandaag 2 vrouwen op werk erover verteld en die gaan het gelijk aan hun vriendinnen vertellen. Ik moet echt de hand op de knip houden omdat ik binnenkort werkeloos ben en alleenstaande moeder. Maar maakt de kinderbijslag een stuk leuker.
Ik ga het toch ook eens proberen...Zie veel leuke dingen daar, maar durfde de drempel van het bestellen niet over . Gezien de goede ervaringen hier, ga ik de gok ook maar wagen.
Ik heb de app op de iPhone en dan kan ik betalen via mijn ING app werkt heel goed. Echt ideaal en te makkelijk haha. Hier wachten we nog steeds in spanning op de prinsessen jurken.
Welke had je besteld?(linkje) Ik heb nl voor mijn dochter er ook 2 besteld in maat xl (16tot 25kg) Zij is 13,4 kilo Maar als die van jou al aan de krappe kant is
Als het goed is kan je op die app aangeven dat je via een andere manier wilt betalen dan de keuzes die daar staan en dan word je doorverwezen naar je browser om via de normale website een betaling uit te voeren. Dan kun je kiezen voor de IDEAL mogelijkheid en dan krijg je gewoon het scherm van de Rabobank waar je kan betalen.