Ik denk dat ik mijn mening moet bijstellen en er ook heel wat mis gaat bij post.nl Nu te horen gekregen dat eind januari er een pakketje is bezorgd op een adres van de buren. Fijn ook zonder briefje e.d. Heb ook al een keer gehad dat het in nederland aankwam en ze het gewoon weer terug hebben gestuurd, was ik heel blij mee
In de app moet je de artikelen in het winkelmandje selecteren die je wilt betalen. Is niet heel duidelijk
2.5 week geleden een zwembroek van minions besteld voor mijn zoontje en kwam eergister al binnen erg blij mee.
Dat klopt dat heb ik ook wel eens, dan moet je even de pagina verversen of even één pagina terug gaan en dan weer opnieuw je winkelmandje in gaan dan krijg je als het goed is weer een volle wagen
Is het wat qua kwaliteit? Dan ga ik ook even kijken. Heb gister weer een bestelling binnen gekregen. Jute vlaggetjes die ik zelf ga versieren voor Pasen. Moet nog folieballonnen bestellen voor jongste zoon zijn verjaardag.
Ik heb van de week een paar babypakjes besteld in de maat 0-3 maanden, maar nu zegt iemand dat dat in nederland maat 74 is, klopt dat, weet iemand dat?
Nee hoor. Mijn dochter zit in 9-12 maanden en dat is maat 80. Even Googlen op babymaten omrekenen Amerikaans-Europees en je vindt de juiste maat. Bij aliexpress worden Amerikaanse maten gehanteerd. Wel valt het vaak wat krapper vind ik.
Ik he wel besteld in maat 0 3 maanden en was echt groot Stond ook 70 cm in. 3 x gehad al. Was voor mij geen probleem zijn zomer pakjes dus komt aardig goed tegen die tijd
Zo. Onder andere een nieuw telefoonhoesje besteld en zo'n water-fruitfles. Zal mij benieuwen. Wel verslavend zeg. Zag ook al leuke pyama's voor onze jongens.
Twee bestelde dingen (gisteravond en zaterdagavond besteld) zijn al shipped/verzonden. Waaronder een telefoonhoesje. Mijn huidige begeeft het, dus ben blij dat die al verzonden is. Kan niet wachten, LOL! De overige 7 dingetjes nog niet verzonden. Wel spannend hoor dit! Heb ook al weer een aantal dingen op mijn wishlist gezet. Maar ik wacht nu eerst even hoe het gaat met mijn huidige bestellingen.
ik moet altijd zo lang wachten op mijn bestelling/ ik zie ook vrijwel altijd bij shipping en payment staan dat het 39-60 dgn duurt voor het binnen is. ben nu alweer anderhalve maand aan het wachten op kroontjes. iemand ervaring met zonnebrillen en make up?? kwaliteit?
Ik heb vorige week toevallig 2 zonnebrilletjes besteld. Ze zijn er nog niet, dus kan het je nog niet vertellen. Ik had vorige week ook een lunchdoosje besteld voor mijn dochter voor als ze straks naar school mag. Deze kwam vandaag al binnen! Meestal moet ik wel langer wachten. Ik heb ook voor het eerst een dispute geopend. 14 december had ik kerstslingers besteld (niet voor afgelopen kerst hoor, dat wist ik) en deze zijn er nog steeds niet. De buyersprotection loopt ook af over 4 dagen. Het zou het eerste zijn wat niet aankomt.
vandaag zijn mijn kroontjes binnen gekomen, erg leuk. ik heb geen idee wat een dispute is? ik heb nu 3 x wat besteld en alle keren netjes ontvangen. ik kijk wel bij de feedback van andere kopers.
Mijn water-fruitfles is inmiddels ook verzonden. Nu maar onder de brievenbus gaan liggen wachten . Een bestelling ook geannuleerd. Verkoper had plots bij het product vermeld dat men voor minimaal 5 euro moest bestellen. Dat wil ik niet, dus geannuleerd. Verkoper is akkoord gegaan en ik krijg mijn geld teruggestort. Ben trouwens ook lid geworden van de Facebookgroep "Aliexpress vraag maar raak!". Interessante behulpzame groep en je vragen worden daar goed beantwoord.