wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18

2. Ik denk dat ik mijn mening moet bijstellen en er ook heel wat mis gaat bij post.nl
    Nu te horen gekregen dat eind januari er een pakketje is bezorgd op een adres van de buren.
    Fijn ook zonder briefje e.d.
    Heb ook al een keer gehad dat het in nederland aankwam en ze het gewoon weer terug hebben gestuurd, was ik heel blij mee:(

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Dat doe ik inderdaad ook. Soms kies ik per ongeluk voor de app en is mn winkelmandje weer leeg.

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    In de app moet je de artikelen in het winkelmandje selecteren die je wilt betalen. Is niet heel duidelijk

5. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    2.5 week geleden een zwembroek van minions besteld voor mijn zoontje en kwam eergister al binnen:D erg blij mee.

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Ik bedoel de app vd bank.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat klopt dat heb ik ook wel eens, dan moet je even de pagina verversen of even één pagina terug gaan en dan weer opnieuw je winkelmandje in gaan dan krijg je als het goed is weer een volle wagen :)

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Is het wat qua kwaliteit? Dan ga ik ook even kijken.

Heb gister weer een bestelling binnen gekregen. Jute vlaggetjes die ik zelf ga versieren voor Pasen.
    Moet nog folieballonnen bestellen voor jongste zoon zijn verjaardag.

9. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Ik heb van de week een paar babypakjes besteld in de maat 0-3 maanden, maar nu zegt iemand dat dat in nederland maat 74 is, klopt dat, weet iemand dat?

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Nee hoor. Mijn dochter zit in 9-12 maanden en dat is maat 80. Even Googlen op babymaten omrekenen Amerikaans-Europees en je vindt de juiste maat. Bij aliexpress worden Amerikaanse maten gehanteerd. Wel valt het vaak wat krapper vind ik.

11. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Dank je wel voor je antwoord.

12. sneakers

sneakers Actief lid

5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik he wel besteld in maat 0 3 maanden en was echt groot
    Stond ook 70 cm in. 3 x gehad al. Was voor mij geen probleem zijn zomer pakjes dus komt aardig goed tegen die tijd

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zo. Onder andere een nieuw telefoonhoesje besteld en zo'n water-fruitfles. Zal mij benieuwen. Wel verslavend zeg. Zag ook al leuke pyama's voor onze jongens.

14. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43

Ja prima hoor.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Nee Niks Google en omrekenen. Gewoon item beschrijving en die maten opmeten etc.

16. Be Happy

Twee bestelde dingen (gisteravond en zaterdagavond besteld) zijn al shipped/verzonden. Waaronder een telefoonhoesje. Mijn huidige begeeft het, dus ben blij dat die al verzonden is. Kan niet wachten, LOL! :D
    De overige 7 dingetjes :) nog niet verzonden.

Wel spannend hoor dit! Heb ook al weer een aantal dingen op mijn wishlist gezet. Maar ik wacht nu eerst even hoe het gaat met mijn huidige bestellingen.

17. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik moet altijd zo lang wachten op mijn bestelling/
    ik zie ook vrijwel altijd bij shipping en payment staan dat het 39-60 dgn duurt voor het binnen is.
    ben nu alweer anderhalve maand aan het wachten op kroontjes.

iemand ervaring met zonnebrillen en make up??
    kwaliteit?

18. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.055
    2.921
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb vorige week toevallig 2 zonnebrilletjes besteld. Ze zijn er nog niet, dus kan het je nog niet vertellen. Ik had vorige week ook een lunchdoosje besteld voor mijn dochter voor als ze straks naar school mag. Deze kwam vandaag al binnen! Meestal moet ik wel langer wachten.

Ik heb ook voor het eerst een dispute geopend. 14 december had ik kerstslingers besteld (niet voor afgelopen kerst hoor, dat wist ik) en deze zijn er nog steeds niet. De buyersprotection loopt ook af over 4 dagen. Het zou het eerste zijn wat niet aankomt.

19. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    vandaag zijn mijn kroontjes binnen gekomen, erg leuk.
    ik heb geen idee wat een dispute is?
    ik heb nu 3 x wat besteld en alle keren netjes ontvangen.
    ik kijk wel bij de feedback van andere kopers.

20. Be Happy

Mijn water-fruitfles is inmiddels ook verzonden.

Nu maar onder de brievenbus gaan liggen wachten :D.

Een bestelling ook geannuleerd. Verkoper had plots bij het product vermeld dat men voor minimaal 5 euro moest bestellen. Dat wil ik niet, dus geannuleerd. Verkoper is akkoord gegaan en ik krijg mijn geld teruggestort.

Ben trouwens ook lid geworden van de Facebookgroep "Aliexpress vraag maar raak!". Interessante behulpzame groep en je vragen worden daar goed beantwoord.

Deel Deze Pagina