wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wow die jas is wel erg gaaf voor 14 euro....hou van dat model. Jammer dat ie alleen nog in beige is.

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ja, dat vond ik ook wel jammer, maar ik denk dat het niet zo'n hele dikke jas is, en voor het voorjaar / zomer kan het wel zo licht, en anders geef ik hem een verfbadje (mits het echt katoen is ;) ) als de kleur me echt niet staat

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat jammer dat ze die jas niet meer in Navy Blue hebben anders had ik hem ook gelijk gekocht. :)

Ik ga eens op zoek naar een andere verkoper ;)

4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Super! Bedankt!

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Je kunt via de laptop rechts invoeren of je maat 6-9-10-11 of waar voor maat je ook zoekt invoeren

Ik heb girl dress ingevoerd en even op maat 12 geklikt en dan krijg je jurken te zien die ze hebben in maat 12, dan is het nog wel een kwestie van de maat tabel goed Bekijken natuurlijk want het kan heel klein vallen maar dan hoef je niet te zoeken tussen de jurken die tot max maat 6 gaan bijvoorbeeld

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    kwam het net toevallig tegen, mijn dochter word over een half jaar pas 6 dus tegen die tijd heeft ze pas een feestje dus ik twijfel nog of ik ze ga kopen of niet, maar dacht ik zet het toch even hier neer voor de meisjes mama's

Gratis verzending groothandel veel 20 stks meisje kind geschenken mooie leuke sneeuwwitje prinses hart ringen sieraden sieraden in Free Shipping Wholesale lots 20Pcs Girl child's gifts lovely cute Snow White Princess Heart rings fash van ring

20 plastic disney ringetjes voor 2,68, geen geld toch ? en leuk om na een feestje uit te delen aan de meisjes ofzo :p

7. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.208
    537
    113
    NULL
    Die boxers zijn leuk! Ik kan alleen geen hempjes van frozen vinden. Iemand een idee

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Bedankt voor je reactie.
    Ik kijk altijd via de app.
    Zal eens gewoon via de laptop gaan speuren!

9. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    heeft er toevallig iemand ervaring met de wasbare zwemluiers van aliexpress? en via welke aanbieder? 2 stuks voor 18,54euro is echt goedkoop en scheelt toch weer een paar keer zwemkleding kopen ;)

10. Bestellen jullie ook wel eens wat als er nog geen eerdere bestellingen zijn gedaan bij de verkoper?

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik eerlijk gezegd niet.

Meestal kijk ik dan naar andere verkopers die het zelfde product verkopen waar er dus meerdere bestellingen zijn gedaan.

12. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Ja ik!
    Ik heb er 2 voor €6 euro
    Inmiddels €3,49 per stuk

21 maart gaan we naar landal dan zal ik ze uit proberen

Ik bestel altijd via app dus zal even een link moeten zoeken

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ja hoor. Iemand moet de eerste zijn. En als er iets niet goed is krijg je toch je geld terug.

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je krijgt dus niet bij iedereen je geld terug.

Er zijn ook verkopers die zeggen dat ze het product nogmaals naar je opsturen als je het product niet hebt ontvangen.

Je moet daarom altijd ook even kijken hoe de desbetreffende verkoper zal handelen als jij een product bijvoorbeeld niet ontvangt.

Heb het laatst zelf mee gemaakt, de verkoper bleef volhouden dat ik het had ontvangen en ik wist 100% zeker dat ik het niet ontvangen had maar ja bewijs dat maar eens. Hij kon bewijzen dat hij het wel degelijk had opgestuurd en dat was voor Aliexpress voldoende om mij dus geen refund te geven. Nu ging het om een bedrag van een euro ofzo maar als het dus om een groot bedrag gaat dan zit je er dus wel mee.

15. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    Ik heb iets besteld een tijdje terug bij aliexpress en ik zag dat over 1 dag en 20 uur het pakje verstuurd moet worden, anders wordt de order automatisch gecanceld. Nu vroeg ik mij af: stel dat ie niet verstuurd wordt, dan wordt het automatisch gecanceld, maar ben ik dan ook mijn betaling kwijt? Of krijg ik dat geld terug? Of moet ik zelf voor die tijd de order cancellen om geld terug te krijgen? De verkoper staat zeer goed aangeschreven zag ik. Ik heb de verkoper zojuist gemaild met de vraag wanneer het verstuurd gaat worden

16. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ja hoor. Er is nu een onweerstaanbaar kinderjasje onderweg wat nog niemand besteld had.
    Wel vind ik het altijf fijner als er wel reacties met foto's bij staan van klanten

17. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik ben wel benieuwd naar de link. Het zomerseizoen komt eraan en die wegwerp dingen vind ik van die ondingen (voor normale luiers gebruik ik ze wel).
    Die ene keer dat ze poept, zet ik de luier wel eerst in een sopje voor hij de wasmachine ingaat ;)

18. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #899 wishfulthinking, 8 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2016
    Ik probeer een link hier te krijgen maar elke keer als ik ali op google open dan springt ie automatisch naar de app(en daar zie ik geen link) Grrr

Ik heb NIET zon broekje die dicht gaat met klittenband en van die witte nopjes erop

Het zijn normale zwembroekjes met een aparte stuk stof erin die verspreid zit in het hele broekje

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hier ook sinds gisteren alli klant😁.

Voor mijn dochter wil ik een frozen verkleedjurkje bestellen.
    Hoe kan ik weten welke goed is van kwaliteit? En ze is 5 jaar welk maat kan ik nemen?

Deel Deze Pagina