Had ik onthouden, vandaar mijn berichtje! Hij staat mn dochter wel schattig, maar het is geen Next kwaliteit. Kan me ook niet meer herinneren of de originele versie, van Next zelf dus, ook polyester was..
Wie kan en wil mij even helpen? Ik zoek voor mijn zoontje van bijna 15 maanden leuke stoere schoentjes met een stevigere/harde zool. Hij loopt vanaf december al los en gaat steeds meer en meer lopen. Nu ben ik op zoek naar leuke schoentjes voor hem maar kan alleen schoentjes vinden als eerste stappers met een zachte zool (hebben we al een paar van en draagt hij veel maar is niet echt iets voor buiten vind ik). Waar kan ik de echte schoentjes vinden? Eventueel met een link. Alvast bedankt!
Ik zou schoenen met een flexibele zool kiezen en vooral passen met je zoontje. Ik heb destijds bij scapino zijn eerste flexibele loopschoenen gekocht van het merk Clarks. Dolcis verkoopt het merk ook. Ik zou het niet bestellen bij alie.
Ik kreeg op facebook de tip voor Van Haren. Kost je maar een paar euro meer dan bij ali en je kunt passen. Voor slofjes kun je bij ali prima terecht
Slofjes heb ik inderdaad vaker bij Ali besteld. Zal voor schoentjes (is toch belangrijk dat ze goed zijn) in de winkel kijken.
Wie weet zit er verschil in kwaliteit bij verwchillende verkopers?? Ben benieuwd. Hij is nog steeds schattig hoor, alleen had ik hem in de winkel niet gekocht. Heb het liefst katoen, vooral in de zomer... Wie weet scheelt het als je er een katoenen hemdje onder doet, ivm zweten..
Ik heb miss een hele stomme vraag. Ik heb laatst vanalles besteld haarbandjes sokjes z'n prulletjes allemaal heb alles besteld in 2 weken ong. Maar nu krijg ik dus vandaag als 3de week oprij een pakketje geleverd. Het waren alles kleine pakketjes dus snap dat ze verspreid komen maar wordt echt maar 1x per week geleverd of is dit gewoon toevallig. Haha wil.zo graag de rest 🙈
Verslavend!!! 1e bestelling: paspoorthoesje van Victoria Secret 2e bestelling: 3 paar oorbellen 3e bestelling: een handtasje voor de zomer Zo benieuwd naar alles
Haha dat snap ik maar vind het zo apart dat alles op maandag komt terwijl elke dag behalve zondag de post komt. Dus zo bedoelde ik meer 🙈
Staat het ook niet bij de omschrijving dat het polyester is? Ik dacht dat ik dat wel gelezen had? Anders ff de verkoper aanspreken dat je de naad wel heel slecht gestikt vind Vaak komen ze je wel tegemoet omdat ze liever geen slechte revieuws willen
Hallo ik heb een vraagje ik wil ook wat voor mijn zoon gaan bestellen. Hij heeft normaal 134 of 134/140 ik wilde maat 8 gaan bestellen dit komt overeen met 140 cm staat er op hun site. Zou dit goed moeten zijn??
Nee. Ik bestel altijd 2 maten groter. Voor mijn zoon van 3 zit een pyjama van 6 jaar goed. En bij mijn zoon van 6 zit een broek van 8 jaar goed. Ik zou er echt 2 maten bij op tellen.
Wat is jullie ervaring met schoenen? Heb zulke leuke sneakers met bloemetjes gezien....Ik heb mijn voeten opgemeten, als ik de maattabel aanhoud, zou het dan goed komen? Of moet ik bij die cm's alsnog een maat groter nemen?
Ik kijk juist niet naar leeftijdsaanduiding maar naar het aantal cm. Bij ieder kledingstuk staan maattabellen Mijn kleine smurf van bijna 2 jaar,daar kan ik gewoon de 2T=vaak 90 cm voor kopen en die maat zit goed