Heb weer teveel onderweg en langzaam druppelt er weer van alles binnen, vandaag telefoonhoesje á 3,- euro, afgelopen week kralen en een vulpen, en, en, en... Vandaag nog eea besteld voor de kids, hier wat linkjes voor de liefhebbers: Imitatie merk jongen kleding sets actieve kinderen sport pakken kind kledingstuk kids herfst trainingspak outfits jas broek in Hot sale 2015 children boy girl childen tracksuit new fashion kids sports suits long sleeve coat+pants 2pcs/sets childre va Meisjes jas 5 kleuren 2016 hot verkoop kinderen katoenen dot vest kinderen kleding lente katoen dunne jas voor baby meisjes in girls leggings winter autumn pants for children cotton polyester long pants for children win van jassen en jassen o Hot Groothandel Kinderkleding 2016 Zomer Meisje Jurk Leuke Marine Vest Jurk Gratis Verzending 67 in product specificaties Korean schattige baby meisje mouwloze tank jurk geplooid o- van jurken op AliExpress.com | Alibaba Groep Gezellige peuter baby crew hals t shirt tops jongen meisje wijnrood nieuwe kleding 2 7y gratis verzending in Stijlvolle kind jongen ster top shirt kind meisje peuter gezellige rode wijn t- shirt tee 2-7y.Onze t- shirt geschikt vo van T- shirts op Ali
1x sportschoenen besteld voor mezelf, en 1x schoenen voor mijn zoon, en beide keren klopten het aantal cm's / tabel / in het echie Maar anders gewoon de verkoper een berichtje sturen voordat je besteld, ze zijn meestal heel erg behulpzaam
Jeetje, ik had een review achtergelaten bij een verkoper. Ging om een jurkje dat veel te klein uitviel. Had 3 uit 5 sterren gegeven. Krijg ik opeens vandaag een mailtje. Wat moet ik hier nu mee? Zouden ze dit niet gewoon naar iedereen sturen? Riekt naar oplichterij... Bekijk bijlage 495137
O is niet te lezen op die foto. 😂 Dit staat er in de mail: Hope Yi 2016-03-16 01:59:31 Dear, sorry for all the trouble, I graduated from my university this year, and Im a fresh in this company. My family is very poor, and I need to earn money to support myself, so this job is very important to me. I know you are not satisfied with us, but please, please just help me to change the feedback to 5 stars, if not, I will be punished or fired by my boss, and I have nothing to support my life. Could you please do me a favor to give me 5 star feedback, I will work hard and make all my customers satisfied.
Wat je daar mee moet? Terug sturen dat je het heel vervelend vind dat zij misschien haar baan kwijt zal raken maar dat je wel eerlijk wilt zijn tegen over de andere klanten. En dan moet ze er maar voor zorgen dat de kwaliteit beter is waardoor ze meer sterren kan ontvangen. Of je kan er gewoon helemaal niet op reageren
Vaak zetten ze het er wel bij Dark skin, light skin etc. Ik zit dan meestal met mijn neus in mijn beeldscherm om te kijken welke kleur mij het meest aanspreekt en dan hoop ik dat als het binnen komt de goede kleur is
Tijdje terug zijn mijn haaknaalden binnengekomen en ze haken heerlijk 9pcs Multicolor Knitting Needles Mixed Metal Hook Crochet Template Kit TPR And Aluminum For Loom Tool Band DIY Crafts 13.7cm-in Sewing Tools & Accessory from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group
vandaag het scherm van een tablet binnen gekregen. ben blij dat Ali bestaat anders hadden we al 2x een nieuwe tablet moeten kopen😄 wacht nog steeds op mijn regen poncho's en verkleedkleding van batman en superman. scherm is later besteld en eerder binnen!
de lego is dat een beetje goede kwaliteit weet dat het niet de echte is maar wil een aantal poppetjes bestellen voor op een taart en daarna voor het spelen.
Goh, hoe werkt dat dan? Het scherm van de ipad van mn zus is kapot, kan je zo'n scherm dan bij ali bestellen en er op zetten?
Mwa het gaat. Het is te doen maar het is niet helemaal tip top. De blokjes passen niet altijd goed op de echte lego. De lego poppetjes daarentegen zijn wel heel goed.
Heb allemaal weer dingetjes in mijn winkelwagentje staan. Bij sommige dingen scheelt het echt veel als je het via de app besteld Heb altijd alles via de app besteld maar nu zit ik via de pc te kijken maar jeetje wat een verschil zit er in.
Dit topic zou verboden moeten worden Iedere keer weer als ik het omhoog ziet komen dan moet ik weer even kijken bij Alie en ja hoor, heel mijn wagentje zit alweer vol hihi