Wist niet dat deze site bestond en via een vriendin die zei moet je daar is op kijken. Nu maar wachten wanneer ik het binnen krijg
nou wij hebben een kurio en die is toevallig makkelijk te vervangen. ik heb geen idee hoe dat bij er ipad zit. Misschien op youtube kijken hoe dat gaat, wij ook gedaan en toen besloten een zelf een nieuw scherm erin te zetten.
Inmiddels al weer een aantal dingen ontvangen waaronder een waterfruitfles. Erg blij mee. Staat nu in de koelkast met diepvriesaardbeien, citroen en basilicum (en uiteraard water). Afgelopen weekend leuke 3D wallstickers besteld voor op onze slaapkamer.
Hoe zoeken jullie op AlieXpres? Ik word er een beetje gallisch van haha. Ik zoek een zwart vestje (cardigan) voor een jongetje maar ik kan het echt niet vinden (en dat hebben ze heus wel)
Bedoel je zoiets? Gewoon Cardigan Kids ingetikt Shop cardigan kids online Gallery - Buy cardigan kids for unbeatable low prices on AliExpress.com Ik gebruik trouwens nooit de nederlandse versie, altijd de '' Global Site '' in het Engels vinden ze veel meer dan in het Nederlands
Ik zou een ali-verbod moeten krijgen Net nog eea besteld voor weinig, was 9,80 in totaal kwijt: 2016 NIEUWE Katoenen Gestreepte Ronde Hals Korte Mouwen Jongens Toevallige T Shirt in Materiaal:cott Soort stof:lakenMouwlengte:korteKraag:ronde halsStijl:toevallige Versiering:zakken   van T- shirts op AliExpress.com | Alibaba Groep 2016 Zomer Mode Ster Print Ronde Kraag Grijs Jongens Korte Mouw T Shirt in Materiaal:katoen mengselsSoort stof:lakenMouwlengte:korteKraag:ronde halsStijl:modeVersieringatroonType patroon:sterGe van T- shirts op AliExpress.com | Alibaba Groep 2016 zomer party baby meisjes prinses kant vest 2 8 jaar kinderen chlidren kleding jurk met gratis riem in 2016 Princess Elsa Girls Dress Custom Anna Cosplay Dress kid Fantasia Vestidos Infants Dress Costume for ChildrenUSD 12. van jurken op AliExpre 2016 Nieuwe Collectie Baby Jongens Meisje Infant Pasgeborenen Zomer Korte mouw T shirt Leuke Regen Cloud Babykleding Set Top en broek in 2016 New Summer Cute Baby Girl 100% Cotton Slip Newborn Infant Baby Princess Dress 0-12 Months Baby ClothingUSD 4 Via de app is alles zoveel goedkoper trouwens, heb de linkjes even via de laptop opgezocht om te kopieren, maar op de gewone site zou je 22 dollar kwijt zijn voor dezelfde artikelen
Leuke kleren en dan vooral die laatste Ik zoek het product op de pc en zet het in mijn winkelwagentje of wishlist, en via de tablet reken ik af. Vaak als ik op de tablet of telefoon zoek dan vind ie of heel weinig of helemaal niks.. Overigens betaalde ik wel altijd al via de tablet omdat ik dat veel makkelijker vind
Oh thanks goede tip. En vraag hoe valt het over het algemeen? Ik zie dan bijv maat 18 maanden en 24 maanden. Zoon is 18 maanden valt het dan meestal groter of kleiner of niet te zeggen omdat het om verschillende leveranciers gaat?
Dat is niet te zeggen, gewoon bij de omschrijving kijken naar het aantal centimeters en dan vergelijken met iets wat je thuis hebt liggen. Bij de een valt het op maat, bij de ander moet je 2 maten groter hebben. Mijn dochter bijv is nu 16 maanden, maar zit met sommige ali-dingen in mt 18-24mnd, soms in mt 2-3t, en heb 1 ding mt 12mnd waar ze nu pas goed in past
Ik heb een paar weken geleden een hoop kleding in mijn mandje gedaan. Vandaag ging ik kijken en de prijzen zijn ontzettend omhoog gegaan! Nu blijkt dat 29 maart de sales begint op de website. Ik denk dus dat veel fabrikanten nu hun prijzen super omhoog gooien zodat het straks lijkt alsof ze mega kortingen geven! .. Heel slim, ook wel een beetje gemeen, haha.
Hier pas weer wat besteld en nu al binnen. Zo snel nooit gehad. Ik heb twee rode jurkjes voor de meiden binnen, een sterrenslinger en 2 scratch boekjes. Nu alleen nog een kinderriem en een toilettas onderweg.
Dat is wel slim van ze ja haha! Maar goed dat je de prijzen in de gaten houdt dan. Ga ik ook maar eens beter op letten.
Dat krijg je als je niet veel geld te besteden hebt, haha. Dan vallen dit soort trucs je op. Net als in de supermarkt: familieverpakkingen (niet te verwarren met voordeelverpakkingen) zijn vaak duurder dan de kleine verpakkingen. Let er maar eens op
2016 Nieuwe Collectie Baby Jongens Meisje Infant Pasgeborenen Zomer Korte mouw T shirt Leuke Regen Cloud Babykleding Set Top en broek in 2016 New Summer Cute Baby Girl 100% Cotton Slip Newborn Infant Baby Princess Dress 0-12 Months Baby ClothingUSD 4 dit leuke setje besteld, en via de app is hij 50 % goedkoper.
Is ook zo , zeker. Ik ken dat zo niet familieverpakkingen. Hebben ze dat hier in Nederland ook? Ik let in de supermarkt idd ook altijd op de aanbiedingen.m
Valt jullie die leuke woorden in de links ook op? Omdat het raar vertaald wordt. Zag een link staan met een toevallige t-shirt