Veel wel volgens mij. Ik heb expres de afgelopen tijd niets meer besteld, alleen op mijn lijstjes gezet, ga morgen wel even kijken naar de prijzen
kwam vandaag ook dingen tegen die morgen in de sale duurder zijn haha. De meeste dingen die ik zoek staat niet bij dat het morgen sale is.
Heeft iemand al weleens namaak besteld? Ik wil heel graag adidas superstars, en bij ali zijn ze 20 euro. Maar vindt het een beetje spannend...
Namaak/merken durf ik nog niet te bestellen. Hier vorige week zondag muurstickers besteld en die werden afgelopen zaterdag al bezorgd! Zo snel heb ik het nog niet meegemaakt.
Ja ik heb nikes met bloemen besteld, zo leuk zijn ze....Hopelijk komen ze gewoon. Waren maar 11 euro.
Ik heb nikes voor mijn zoontje besteld. Soort nike roshe, kwaliteit van die schoenen waren niets. Ik heb nu namaak air max en all stars voor mezelf besteld. Ben benieuwd.
weet iemand hoe het zit met de maten in cm voor ondergoed? Ik ben voor mijn dochter aan het kijken. Ze is 3 en heeft maat 92-98. Ik kan kiezen tussen 22-24-26 cm. Bij enkele advertenties staat er 2x voor. Dus 2x 24cm bijvoorbeeld. Moet dit dan gewoon overeenkomen met haar taille in cm? Dan zou ze nu al een xl moeten hebben? Wat volgens hun overeenkomt met 10 jaar ofzo. En ze is echt niet heel dik...
Als het goed is moet het zo lukken Women Tops New Fashion 2016 Spring Women Chothing Winter Loose Sexy Cardigans Casual Knitted Spring Cardigan Mavodovama 30z-in Cardigans from Women's Clothing & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group Women Tops New Fashion 2016 Spring Women Chothing Winter Loose Sexy Cardigans Casual Knitted Spring Cardigan Mavodovama 30z
Sommige dingen die ik in mijn mandje heb staan, die zijn nu de helft van de prijs (ik heb het wel via de app besteld) En idd, het is sowieso al goedkoop