Weet natuurlijk niet of het de zelfde fabrikant is maar die van ons mankeren na een maand of 2 nog niets aan. Stof is wel snel vies maar ook makkelijk weet schoon te krijgen. Hij verkiest deze bijna altijd boven zijn goede schoenen dus vermoed dat hij ze prettig vind lopen.
Maat 7 gekocht voor mijn dochter van 5 jaar, zij is 117 cm lang In de beschrijving stond dat maat 7 voor kindjes van 115-125 cm is, Maar hij is echt veeeeeeel te klein, hier heeft mijn dochter van 2,5 jaar 87 cm de jurk aan, gelukkig niet voor niets gekocht dus Wel echt een leuk jurkje trouwens en fijn stofje ook
Vind deze schoenen wel erg leuk!! Maar zie er maar 1x feedback bij staan... Zouden jullie de gok wagen?
Oa dit vandaag binnen gekregen: Voor mannen scheermes barbeador rasoir electrique mannen dubbele hoofd reciprocating oplaadbare scheerapparaat elektrische scheerapparaten in scheermes voor mannen mannen barbeador rasoir electrique dubbele kop heen oplaadbare elektrische scheerappar Ml is er erg blij mee! Had er 5,60 euro voor betaald, de behuizing is plastic, maar de scheerkop van prima kwaliteit en er zit zelfs nog een nieuwe scheerkop + blad bij ook, hoe krijgen ze het gemaakt voor dit geld...
je kan ook naar de rating van de shop kijken, hoe zijn de andere producten gewaardeerd. Hele gave schoenen!!! heb je toevallig een linkje???
Ik kijk via de app...hoe kan ik daarvan een link sturen? Overigens er zijn meerdere aanbieders die deze schoenen aanbieden. Er zijn ook nog andere kleuren!! Hmm ik heb normaal maat 39....welke maat zal ik dan bestellen?
Zuid koreaanse dier ronde retro schattige kleine blikken doos biscuit iron doos snoep gratis verzending in Three-piece retro round cake tin box storage box zakkaUSD 25.56/setKorea Stationery small fresh floral square tin box st van Opbergdozen& bakke Echt Hema! Deze hebben we op het werk vd Hema.
2016 Spring/Autumn High Quality Hot Sale NEW Casual Mens and Womens Shoes Unisex Fashion Lovers Zapatos SIZE EU 36 - 44 2016 Spring/Autumn High Quality Hot Sale NEW Casual Mens and Womens Shoes Unisex Fashion Lovers Zapatos SIZE EU 36 44-in Men's Casual Shoes from Shoes on Aliexpress.com | Alibaba Group (from AliExpress Android) Twijfel.... Wat denken jullie? Consider die zijn leuk!!
Kijk, zo is het uiteindelijk geworden met de muursticker die wij hadden besteld bij Aliexpress. Ben er echt superblij mee! Op de plekken waar je nu de rechthoeken ziet, gaan we echte (zwarte) fotolijstjes ophangen.
Thanks ga eens kijken of ik 'm kan vinden. Maat is en blijft altijd lastig. Als ik twijfel stuur ik de verkoper altijd ff een berichtje met mijn maten. Dus effe je voeten opmeten en de cm's doorgeven. In de meeste gevallen krijg je een goed advies terug.
Zijn het deze? HOT 2016 New Women Casual Shoes Floral Fashion Spring Wedges Mesh Shoes Outdoor Plus size 36-44 Casual Men Shoes zapatos mujer HOT 2016 New Women Casual Shoes Floral Fashion Spring Wedges Mesh Shoes Outdoor Plus size 36 44 Casual Men Shoes zapatos mujer-in Women's Casual Shoes from Shoes on Aliexpress.com | Alibaba Group (from AliExpress Android)
Dat zijn ze inderdaad!! Jij je voet al gemeten? Ik heb normaal een maat 39 en zou nu dan uitkomen op een 41
Ja bizar die reactie Ik heb normaal maat 38 maar zou bij deze verkoper voor maat 40 gaan. ik ga maar een berichtje sturen denk ik.