Duur niet 13 euro maar wel wat exclusief dat ik het helaas hier niet kan kopen. Gebeurd het vaker dat het op een grote hoop terecht komt?
Ik kan me voorstellen dat pakketjes die uit Azië gaan door een andere (striktere) douane gaan dan pakketjes die binnen het land of continent blijven. Stel jouw pakketje is apart genomen omdat de omschrijving niet duidelijk was of wat voor reden dan ook, dan kan dat pakketje op een hoop blijven liggen totdat er meer duidelijkheid is over dat pakketje. Verder komt het regelmatig voor dat er bootcontainers vol pakketjes 'kwijtraken' op een haven ergens. Maar als jij zegt dat je pas geleden een code hebt gekregen dan is dat goed nieuws. Dat betekent dus dat jouw pakje nog steeds geregistreerd staat ergens maar nog niet door mag. Heb je het bedrijf al gecontacteerd? Misschien kunnen zij er druk achter zetten of de douane voorzien van aanvullende informatie oid.
Hier goede ervaringen. Laatst nog een Anna en een Elsa jurk binnen gekregen, zien er super uit. 1x te maken gehad met dubieuze verkoper maar keurig mn geld terug gekregen.
He bummer, had een leuk jurkje besteld kreeg ik gisteren te horen dat het een suspicious order was nu krijg ik wel netjes mijn geld terug maar zo balen, vond het zo leuk. Ben wel weer make up aan het bestellen hahaha scheelt toch wel die 11/11 acties
Lego staat indd geen lego op de blokjes. Voor de rest is alles precies het zelfde. Vandaag weer een doos binnen gekregen en gister de Elsa jurk uit frozen Fever.
Hoe lang wacht je al dan? Je kan ook op '' open dispute '' klikken in je order lijst. Weet even niet hoe dat heet in het Nederlands want bij mij staat alles gewoon in het Engels. Maar als je op die optie klikt dan kan je aangeven dat je het nog steeds niet binnen hebt en je je geld terug wilt.
Nee hoor, als je op Open Dispute klikt dan kan je aangeven waarom je dat dan aanvraagt ( je kiest dan voor dat het nog niet is aangekomen ) en dan heb je een open vlak waar gevraagd word wat je dan precies wilt qua oplossing, daar geef je dan aan '' I want full refund '' dat duurt dan een paar dagen en dan word als het goed is netjes het geld terug gestuurd. Heb het toevallig van de week namelijk exact zo gedaan.
Einad, mijn kopersbescherming is over 10 dagen afgelopen. ik weet dus ook niet wat ik nu moet doen. dispute openen of een verlening aanvragen. ik weet wel dat het pakket onderweg is en ergens in Nederland moet zijn.
Oh leuk, een heel topic aliexpress e.d. De allereerste keer heb ik een trouwjurk besteld. Juiste maat (uit de tabel), goede (geen uitmuntende) kwaliteit en eigenlijk precies zoals belooft. Ik vond het alleen niet mijn droomjurk, dus heb deze te koop gezet. Verder muurstickers, een verjaardagsjurkje voor dochter, een soort boxpakje voor zoontje, een telefoonhoesje en een hoepelrok besteld. De stickers kwamen gisteren en vandaag toevallig. Tijdens 11/11 ook besteld. Ik had alles al in mijn winkelmandje gezet, dus kon zo op betalen drukken die dag Wellicht dat we tegen de tijd dat we trouwen nog wat versieringen en gastenbedankjes bestellen. Heb hele leuke gezien!
Hier ook fan. Make up, tel en tablet hoesjes, minecraft shirt voor de oudste, knipjes, pakje voor de jongste. Wacht nu op van die 3d vlinders voor op de muur.
Dat klinkt heel positief! Ik denk dat ik zelf ook de fout heb gemaakt door niet te kijken naar beoordelingen.. daar stond niks bij
Mijn trouwjurk komt van Alieexpress....was van Meggie dresses meen ik. Hij was in de winkel heel erg duur,maar was zwaar verliefd op deze jurk. Gezien we in Las Vegas zijn getrouwd 24 oktober en de reis al duur genoeg was koos ik voor de goedkope versie. Hij was iets te ruim toen hij binnen kwam,een kennis heeft hem ingenomen en hij zat perfect. De kwaliteit was top....
Ik heb ook vaak kleding van Zara voorbij zien komen voor zeker de helft minder als dan bij de Zara. Soms verkopen ze daar originele kleding maar denk idd restpartij ofzo.
Volgens mij kan je dat ook aangeven. Denk dat dan de verkoper misschien contact met je zal opnemen Soms ligt het ook niet aan de verkoper maar ook aan die douane die dan dingen achterhouden.