Ik heb er ook twee besteld, de gele en de Peach/roze. En witte mocassins. En een zwart/wit jurkje. Twee weken geleden had ik 4 telefoonhoesjes besteld, de eerste was er al na een week, de andere twee binnen twee weken. Nu maar hopen dat de jurkjes ook zo snel gaan. Het is toch raar ook, de jurkjes voor 6 en inclusief verzenden... Wat verdienen ze er nog op?
Uit ervaring kan ik zeggen dat Make Up hier altijd binnen een week binnen is en kleding / schoenen en dat soort dingen doen er hier altijd een maand of soms zelfs langer over.
Dat kan, ze mogen vanaf 23 euro BTW innen maar ik moet zeggen *klopt af * dat is mij nog niet gebeurd. Maar het kan dus wel. Hier wat informatie. Moet ik belastingen bij invoer betalen?
Ja, 21% btw en 13 euro inklaringskosten Als ze je eruit pikken. Duurd tussen de 2 en 12 wkn eerdat je soms iets binnen heb. N ik bestel best vaak als er geen foto's oid is. Vraag een echte foto aan de verkoper en iemand.moet de eerste zijn..met de buyers protection heb je toch bijna.altijd je geld terug.
Officieel wel maar mijn man had laatst een broek van 30 euro,in China hebben ze een sticker op de verpakking gedaan met 10 dollar dus dan maken ze het niet open. Ideaal! Ik heb trouwens heelys voor 20 euro,nu hopen dat ze passen
Oepss. ... mijn vriend had me vriendelijk toch dringend verzocht even wat te minderen met Ali.. maar ja.... die schoentjes, kreeg ze maar niet uit mijn hoofd. 2016 Children sport Shoes Boys Girls Famous Brand Sneaker Breathable Baby Kids Shoes rubber non slip Flat running shoes-in Sneakers from Mother & Kids on Aliexpress.com | Alibaba Group Dochter lief had een shirtje gezien wat ze zelf wel wou betalen. Dus tja.... dat moest natuurlijk ook besteld worden .. (mama heeft gewoon betaald) 2016 New Fashion 3d Print Aliens crop top Short Sleeve T Shirt Women camisetas Teenagers T shirts women Tops GTX 005-in T-Shirts from Women's Clothing & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group Het is volgens mij maar goed dat we niet nog een klein dochtertje hebben. Zoveel uber schattige jurkjes komen er voorbij. .. Nu voorlopig de ali app maar niet meer openen..
VIVI VISION Fashion Classic Sunglasses Brand Designer Summer Style Women Sun glasses Gradient Men Eyewear Unisex With Logo -in Sunglasses from Women's Clothing & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group VIVI VISION Fashion Classic Sunglasses Brand Designer Summer Style Women Sun glasses Gradient Men Eyewear Unisex With Logo Met ray ban logo en binnen 11 dagen thuis voor 1,58
Veel op mijn lijstje staan wat nog binnen moet komen o.a:. Adidas superstars Anastasia beverly hills dipbrow plus kwast Anastasia beverly hills lipgloss Eyeliner Eyeliner tool Anonymous masker Dat enge hockey masker Soort fitbit Horloge Binnengekregen: 2 paar oorbellen waaronder die bars Nagellamp Gellac 3 stuks Ongeveer al 35 bestellingen geplaatst in totaal.. Oeps
Hier ook weer 9 pakketjes onderweg. Maar daar zijn er 3 van voor mijn man, die besteld allerlei GoPro spullen via Ali. Ik heb 2 zomerjurkjes besteld, ben erg benieuwd of ze qua lengte goed zijn. Uit de reviews leek het wel. En ik heb nepperts besteld; de stan Smith groen/wit 😬 Nog nooit gedaan, ben super benieuwd!
Ik heb nu een tas besteld en koekvormpjes 😁 Koekvormpjes zijn al verzonden dus ben benieuwd wanneer ze binnen komen.
Net een pakketje binnen, mijn wenkbrauwpotlood voor 0,72, heeft er wel lang over gedaan want had hem besteld op 30 maart Nog 3 pakketjes te gaan. Maar er staan er alweer een heleboel in mijn wagentje :O
Ik vind het superirritant dat ik een aantal dingen heb besteld op 20 april en dat deze nog steeds staan op "awaiting shipment".... Overigens allen van verschillende verkopers.
Kan iemand misschien helpen? Ben opzoek naar iets kleins om te geven aan de kindjes van de psz, voor als mijn dochtertje 4 word. Doe er nog iets van een cakeje of fruit bij.
Heeft iemand een linkje van adidas schoenen voor meisjes Ik kan ze niet vinden En heeft iemand ze al ontvangen? Hoe is de kwaliteit?