wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Heeft iemand wel eens meegemaakt dat een bestelling niet verzonden werd? Wat gebeurt er dan precies? Ik begrijp dat dan de bestelling automatisch wordt geannuleerd en ik neem aan dat ik dan mijn geld terug krijg. Hoe lang gaat hier over heen?

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Mijn vriend heeft het gehad met een smartwatch. De webshop bleek niet vertrouwd, dus vanuit aliexpress zelf was de bestelling geannuleerd. 2 dagen later had hij zijn geld terug

3. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Hier zijn er nog telefoonhoesjes onderweg en een echte neppe Victoria Secret hoes voor om mijn paspoort.

En dan heb ik nog eea in mijn winkelwagentje zitten

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb pas voor mijn zoontje een kussenhoes van Bruno Mars binnen gehad, super groot en heel mooie kwaliteit.
    Heb ook 2 gastendoekjes binnen, super kwaliteit, dik en lekker zacht.
    Ook nog een Minions handdoek voor mijn zoontje en is ook goed. Was ook allemaal heel snel binnen.
    Schoenen, tassen e.d koop ik er niet. Heb het 2x gedaan en de kwaliteit is vreselijk.

5. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Hoi meiden,

even een vraagje:
    Wil iemand mij uitleggen hoe het precies werkt? Is het betrouwbaar? Hoe zit het met invoerrechten oid?
    Hoe is de kwaliteit van kinderkleding?

alvast bedankt!

6. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Hm, ik krijg een naar gevoel erbij, grote kans dat die kleren door kinderen gemaakt zijn, of niet?

7. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Sorry maar dat is met Primark en H&M ook

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt.

Als je er een naar gevoel bij krijgt, niet doen.

Verder is het goedkoop en is soms de kwaliteit niet al te best. Onder de 22 Euro geen invoerrechten/BTW. Daarboven wel.

Onlangs heb ik 2 pyjama's gekocht voor de kinderen en die zijn nog steeds mooi en van goede kwaliteit.

9. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

He dames. Ik wil ook wat halen via deze site. Alleen welke maat verstaan zij onder 0-3 en 4-6??
    Mijn zoon zit op dit moment tussen 62 en 68.

10. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    H&M schijnt juist transparant te zijn, ken iemand die pas naar Bangladesh is geweest en in kledingfabrieken is geweest. Hij beveelt H&M juist wel aan... GAP bijvoorbeeld schijnt juist niet goed te zijn voor de werknemers...

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Je moet niet naar maten kijken, je moet je kind opmeten; dus taille, borst etc en dan kijken wat zij aanraden.
    Vaak staat dat onder, hoeveel cm waist etc is.

En tja, er zijn heel veel dingen die door kinderen gemaakt worden.
    Waarom zou bijv Primark zo goed koop zijn?
    Kleding van Tommy Hilfiger wordt ook in zulke fabrieken gemaakt hoor.
    Maar er zijn ook fabrieken die goede omstandigheden bieden.
    Ik had het hier laatst met mijn vriend over, ik kom uit zo'n land;) en ik heb het geluk dat ik hier in een rijk land opgegroeid ben, maar als ik daar had gewoond had ik er ook gaan werken.
    Soms krijgen die meiden normale tijden en een (voor hun) goed salaris...

12. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    T blijft lastig heh? Want soms schijnt 'eerlijke' kleding weer helemaal niet zo eerlijk te zijn. Maar primark, action, wibra en zeeman, daar koop ik niet meer...

13. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Top ga ik dat doen als hij slaapt!

14. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar weken geleden adidas superstars besteld op ali. Eerste keer dat ik boven de 22 euro bestel en namaak.... En ik voelde het aankomen, vandaag lag er een brief binnen van post nl. Een heel warrig verhaal, maar ze kunnen de waarde niet schatten dus moet ik een formulier invullen en zo precies mogelijk opschrijven wat er in het pakket zit. Ook een aankoopbon toevoegen.
    Wat ik voor zover op internet kan vinden houdt dit gewoon in dat ik er btw over moet betalen. Oke prima.
    Maar wat ik me nu afvraag, kan ik alsnog 'gepakt' worden dat ik namaak heb besteld? Of als ik dit eerlijk invul komt het dan gewoon goed?
    Iemand dit weleens gehad?

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Weet iemand waar mijn post nu ongeveer is?

Bijgevoegde bestanden:

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @flowertje is het nog gelukt?

@mackwek ik heb het zelf nog nooit gehad en heb wel vaker boven de 22 euro besteld.. heb je al gegoogled?

@Nazli het kan best zijn dat het al in NL is. Ik had het afgelopen maand ook. Hij bleef zo staan terwijl ik de spullen al binnen had...Heel lastig te zeggen dus.

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier vandaag een telefoonhoesje ontvangen. Hadden ze er heel aardig een screenprotector bij gedaan gratis.
    Ik ben nog in afwachting van een glazen screenprotector, maar tot ik die binnen heb, komt deze goed van pas!

Nog 7 dingen onderweg, maar net ook weer 6 dingen besteld waaronder een Minecraft shirt, een Blaze en de Monsterwielenshirt en badspeeltjes.

Daarna moet ik van mezelf even tijdelijk stoppen met bestellen.

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Buffysummers, duurt wel lang zeg. Kan niet wachten hihi. Hopelijk komt het snel binnen.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi ja maar vergeet niet het komt uit China he. Voordat het een hype werd duurde het echt 2-3 maanden.
    Nu is het er soms al binnen een maand.

20. Geen ervaring helaas..

Deel Deze Pagina