Zag ze vorige week voor 19 euro staan. Maar linkje is al weer down. Zal van de week wel weer online staan
Als je dan eenmaal je maat hebt ingevoerd en de juiste kleur tikt hij er 6 euro extra bovenop. De standaard (zwart witte, of hele witte) blijven 19 euro inderdaad.
14 euro. Ze zijn er ook van 8 maar die zijn kleiner. 150CM Round Beach Towel With Tassels Microfiber Large Reactive Printing Beach Towels Serviette De Plage Adulte 2016 Bath Towel-in Bath Towels from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group (from AliExpress Android)
Deze is erg gaaf! Ik moet wel een beetje lachen om de laatste foto. Model staat er heel bevallig in haar bikini zwoel naar de camera te kijken MET CROCS aan haar voeten 😂
Hier wacht ik nog op oorbellen voor dochter Deus cap voor zoon En eigenlijk wil ik nog kijken voor wat leuke jurkjes maar dat kan pas als ik wat meer budget heb
Ook vandaag 1 vn de 3 pakketjes gekregen. Jurkje9voor me dochter hoop dat het past.wat moet je doen als het niet past?
Ik heb een brief van PostNL binnen gekregen, dat ik de waarde door moest geven voor m'n schoenen 😬 Heb er 18,83 voor betaald dus maar een printscreen van de bestelling gemaakt en een printscreen van de afschrijving. Ben erg benieuwd 😂
Ik heb schmink stiften binnen gekregen, daarmee kan ik heel fijntjes bloemetjes en hartjes tekenen op het gezicht Net even vluchtig geprobeerd en ze lijken prima hopelijk blijft dat zo