2015 New Gossip Girl Same Style 12pcs 3D Butterfly Wall Stickers Butterflies Decors For Home Fridage Decoration 2015 New Gossip Girl Same Style 12pcs 3D Butterfly Wall Stickers Butterflies Decors For Home Fridage Decoration-in Wall Stickers from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group (from AliExpress Android) Veel verschillende kleuren
heb mijn jake en nooit gedachtland piraten binnen! 28 okt besteld. helaas nog steeds die andere bestelling niet binnen
ik wacht vol spanning op 2 anna/elza jurkjes, maar.... ik heb dus de m van .com in mijn mailadres niet goed getypt. Met als gevolg dat mijn account gemaakt is op een mailadres dat eindigt op Hotmail.co Lekker suf, want ik kan dus niet in dat account en ook geen mails ontvangen hoe het met de bestelstatus is. Nu heb ik via die computerchat geprobeerd om in mijn account te komen of het te wijzigen maar dat gaat niet. 'Ze' kon wel zien dat het al verscheept werd, dus ik wacht maar rustig af. En komt er niks, dan ben ik helaas het geld kwijt! ben benieuwd....!!
Ik heb niet alle reactie's gelezen, maar ben wel benieuwd hoe de kindermaten vallen? Vallen ze gewoon netjes op maat of moet ik ergens rekening mee houden?
Ik had mijn trouwjurk een maat groter gekocht....dit was dus echt veels te groot. Hij moest flink ingenomen worden,tevens was hij te lang.. Kijk even goed naar de recensies van de winkel zelf,had ik gedaan alleen niet goed genoeg bleek achteraf..
Hee wat leuk een Aliexpress topic! Ik heb echt al veel gekocht. Alles is netjes binnen gekomen. Ik let goed op de beoordelingen. Mochten jullie de draagzakken tegen komen, koop deze niet! Ik heb veel berichten gelezen dat ze niet veilig zijn!!
Volgens een trackingsite is mijn pakje vandaag aangekomen in A'dam!! Ben benieuwd Geeft de burger moed Hebben jullie ook merkdingen besteld zonder boetes?
Ik heb het Frendz jurkje binnen erg leuk. Gisteren nog een wit handtasje besteld voor feesten enzo. Het werk erg verslavend haha
Dan heb ik denk ik een uitzondering op de regel,die van mij bevalt super en is echt mega stevig ! Dus t kAn wel hoor,gewoon goed de recensies lezen.
Gisteren weer mijn make up binnen Iets meer dan een week geleden besteld en nu al binnen, i loooove Aliexpress
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, dus misschien staat er al iets over. Maar zijn de muurstickers van goede kwaliteit?
Bij mijn status staat nu vertaald van chinees naar Nederlands dit: Amsterdam: zijn geëxporteerd straight afdichting Maar ik snap niet wat er staat haha Weet iemand het?
Voor het eerst wat besteld, en binnen 1.5 week al binnen. Zijn er hier ook dames die decoratie voor de bruiloft hebben besteld?
Ik heb er geen goede ervaringen mee in elk geval. Hier hingen ze halverwege de eerste nacht half los aan de muur en gedeeltelijk waren ze ook bij zoonlief in bed terecht gekomen. Misschien ligt het aan de muur, misschien aan de kwaliteit van die winkels, maar hier was het dus zeker geen succes helaas.