Weer zeven dingen besteld☺ Onder andere een ronde handdoek en een leuke jurk voor als mijn meisje jarig is💕
Ik heb net mijn allereerste bestelling geplaatst, nadat ik allerlei goede verhalen heb gelezen in dit topic. Ben helemaal in mijn nopjes over de trui die ik heb besteld voor mijn zoon, vind hem zó schattig. https://m.aliexpress.com/item/1442581498.html?aff_click_id=f4be1e8cbc874120b3c51afd3ca8d5f9-1464031961907-01748-UneMJZVf&aff_platform=y En nee, dit is niet het enige dat ik heb besteld hihi. Verslavend dit!
Als ik een bestelling plaats, bij verschillende verkopers, van ongeveer 35 dan is het niet mogelijk dat er extra douanekosten,btw etc worden gerekend toch? Omdat de pakketjes afzonderlijker van elkaar worden verzonden?
Hier onderweg: Oorbellen dochter Deus cap Zoon Tandenborstelkapjes tasverstuivers voor parfum Handtas Op mn wensenijst: Rokjes dochter Jurkjes dochter Marvel shirts zoon Heely's zoon Boho jurkjes voor mijzelf
Ik bestel soms voor 60 euro 🙈🙈🙈 Het gaat volgens mij op 20 euro per verkoper Ik Bestel er nu sinds ongeveer 1,5'jaar en nog nooit iets qua douane kosten gehad
Omdat de pakketten los van elkaar worden verzonden en de pakketwaarde dus onder de 22 euro is, krijg je geen extra inklaringskosten, btw etc.
Ik open een verschil / dispute naar 12 wkn. Dat is de maximale tijd. Maar eerst altijd voordat je dat doet een bericht naar de verkoper doen. Met Hoe en wat. Wel je buyers protection in de gaten houden! Anders vragen of hij wil verlengen. Gister een Maxi dress besteld voor 5.76 haha. Benieuwd naar de stof 😁😁
Wie heeft er een betrouwbare link voor mij voor de adidas sneakers? Ben aan het zoeken op Alie, maar kan het niet vinden Alvast bedankt! Had trouwens laatst een supermooi zomerjurkje binnen gekregen. Zomer stijl bloem meisjes Bohemian Jurk voor meisjes prinses jurk katoen jurken voor meisjes vestidos infantis KD382 in Noot: vergelijk hiervoor het detail maten met voordat je iets kooptStaat u 1-2cm fouten als gevolg van ha van jurken
Ik wacht al heel lang op mijn phone cover. Op 12 maart besteld en nog steeds onderweg . Ik had al 3 weken geleden purchase protection gevraagd en de aanmaning staat op 13 dagen. Wat moet ik doen als ik het nog steeds niet binnen heb?
ik had voor mn kids adidasjes besteld maar met nog 3 dagen op de teller een dispute geopend en geld terug gevraagd gister avond. stond er vandaag al op, dus geloof niet dat ik mn schoentjes nog krijg
Kinderen meisjes 'zwart wit strepen zomer meisje jurk 100% katoen 3 14 jaar kids vest jurken voor tienermeisjes in 2016 Summer Lace Vest Girls Dress Baby Girl Princess Dress 2-8 Years Children Clothes Kids Party Clothing For Girls Free van jurken deze is vorige week trouwens binnen gekomen, en met het mooie weer kon ze die al meteen aan