Oh wat jammer! Klitteband Adidasjes? Want daar wacht ik ook al een poos op. Eerst duurde verzenden lang,en daarna her wachten op levering. Ik heb ook nog maar paar dagen op teller staan... Vond ze echt mega tof
Je heb ze ook pas 16-4 besteld. Altijd 12 wkn verzendtijd aanhouden. Je had beter verkoper de dagen wat kunnen laten verlengen. Er is nog kans dat ze binnen komen hoor. Dat je zo snel geld terug heb wil opzich niks zeggen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn geld terug krijg? De 2e aanmaning verloopt binnen 12 dagen en heb geen zin meer om te wachten. Ik wil bij een andere verkoper bestellen.
Dat had ik dus ook met een ketting, heb een dispute geopend omdat er nog maar 2 dagen waren.. en een paar dagen later had ik mijn geld terug. Werd er van de week een pakketje door de bus gegooid en dat was de ketting
Gister m'n juk van 3.80 binnen 😁 Is wel 1 maat dus zit een beetje strak op dit moment haha draag normaal 38-40. Zal zo eens een linkje plaatsen.
Ik vind het verslavend. 2 jurkje voor dochter waren super. Voor zoontje 3 mt te klein. Heb voor me eigen 2 jurkjes besteld ben benieuwd
Ik heb 2 maanden geleden schoenen besteld, die er nog steeds niet zijn. Vier weken geleden een dispute geopend, kreeg ik een berichtje of ik nog wat langer wilde wachten. Ik dacht nou vooruit, maar volgens mij had ik dat niet moeten accepteren. Want nu ka ik geen enkele actie meer ondernemen, nu het dispute finished is? Of zie ik wat over het hoofd? Geloof niet dat die schoenen nog gaan komen. Iemand ervaring?