wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ik "Uggs" slofjes voor mn dochter. Zijn gewoon goed aangekomen

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.055
    2.922
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb er deze week binnen gekregen. Ik heb er een aantal al geplakt (wel op het behang) en deze blijven prima zitten. Ze schijnen een beetje door. Nu hebben wij ook een druk behangetje daar, maar het is niet storend. Ik heb er nog eentje besteld voor op een geschilderde muur (gestukadoord). Deze moet ik nog plakken. Ik had er eentje op zitten van een Nederlandse webwinkel (met dus ook een heel nederlandse prijs ad 40 euro :x ) Deze plakte in beginsel al niet en moest ik dus serieus met lijmspray er op plakken. Nu liet deze dus evengoed weer los. Ik moet de nieuwe nog plakken, we zullen zien of het aan de muur ligt of aan de sticker. Maar nu heeft het in ieder geval geen fortuin gekost :D

3. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Zo te lezen zijn de levertijden echt verbeterd, een paar jaar terug moest ik anderhalve maand wachten op telefoonhoesjes. Kun je nu ook met iDeal betalen? Want eerst hadden ze die optie wel en toen weer niet. Word er helemaal nieuwsgierig naar na al die positieve berichten, ga morgen gelijk kijken wat ik allemaal kan bestellen)).

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ja je kunt met iDEAL betalen!
    Ik ben er erg tevreden over en koop er leuke dingen!

5. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Leuk topic! Ikmlees mee!

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb vorige week op 11 november 3 dingen besteld. 2 items waren al bijna direct verstuurd. 1 item kan ik volgen en ligt nu al op het vliegveld in Oostenrijk. De andere doet het tracknummer het niet. En het derde item is nog niet verwerkt (whatever that means) en dus nog niet verstuurd.

Ik ben benieuwd wanneer ze binnenkomen!

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik heb op 11/11 2 dingen besteld.
    Beide zijn al verzonden.
    Ben benieuwd vorige keer duurde het ongeveer 6 weken.

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hier ook altijd lang moeten wachten op m'n spulletjes tot nu toe,maar dat geeft niet vind ik persoonlijk.

Ik heb zelf ook nep uggjes en nep adidasjes voor ons meisje er af gehaald,zijn ook gewoon goed aangekomen hier.

9. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Bij mij komt altijd alles binnen. Soms na 10 dagen, soms na 8 weken maar het komt altijd.

10. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik heb best veel besteld, voor de nieuwe kinderkamer. Ze hebben zulke leuke opbergmanden en vloerkleden. Super designs :) Ze zijn 2 weken geleden besteld, ik kan niet wachten tot ze binnen zijn ;)

Hiervoor heb ik alleen ervaring met bestellen uit China via eBay. Dit is de eerste keer Aliexpres, en meteen verslaafd :D Bij eBay varieren de levertijden ook sterk, van 1 week tot 2 maanden. Misschien ook of je net geluk hebt dat de boot snel vertrekt, of dat het lang duurt voor deze vol is. Ik ben benieuwd!

11. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Van de 5 dingen zijn er nu 4 onderweg naar mijn huisje (of postkantoor). Ik, de sufferd, heb een verkeerde hoesje voor de mobiele besteld. Zag het gisteravond pas, kan het helaas niet meer annuleren daar het al onderweg is...dom dom!

Dan maar weer op zoek gaan (vind ik niet erg hoor, kan ik weer ff snuffelen :D)

Lees hierboven dat er een vloerkleed besteld is. Vind grotere dingen bestellen wat eng, bang dat het achtergehouden gaat worden.

12. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Poep. Ik wacht nog steeds op 1 ding van een bestelling die ik midden oktober al deed... De rest kwam aardig snel aan. Deze blijft gewoon staan op status "21 okt shipped china mail"
    Vorige week weer grote bestelling gedaan (ze hadden veel korting 11/11) met oa Sint kadootjes voor volwassenen.
    Hoop dat het op tijd binnen is.
    2 leuke broches en jaaragenda voor mn moeder,
    2 paar funsocken voor mn zusje,
    TE cute badpakje met bandana voor mn dochter
    Jumpsuit voor mn dochter
    T-shirtje voor mn dochter in 'Mini Rodini 'look (met zo'n allover print)
    Te schattig zomer pofbroekje met bretels voor mn dochter
    Minion knuffel voor mn zoon voor Sint
    Jurk voor mezelf
    Grappig speldje voor mezelf

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Of geluk dat ze het met luchtpost sturen :D. Ze zijn echt gek, kost ontzettend veel geld, maar goed, dochter blij kunnen maken met een baymax knuffel in haar schoen :). Was 1,5 week na bestellen binnen.

14. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    We hadden er meerdere, diverse van Nemo. Uit 2 verschillende winkels.
    En 1 van mario, maar die hebben we uiteindelijk niet geplakt omdat dat eigenlijk niet bij de kamer paste.
    Ook heb ik er nog 2 liggen van winnie the pooh voor op de babykamer, maar die moet eerst geschilderd worden. Ik ga ze wel proberen te plakken maar heb voor de zekerheid toch ook innederland maar een paar stickers gehaald.
    Juist ook omdat ze zo goedkoop zijn hadden wij het er gewoon op gegokt. Kan best zijn dat het per verkoper of per afbeelding verschilt hoor, maar hou er rekening mee dat het tegen kan vallen. En hang ze dus niet boven het bed van je kind, want dan heb je kans op een bestickert kind in de ochtend ;)

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier vallen de levertijden ook heel erg mee, sneller dan vroeger. Gemiddeld anderhalve week ofzo? Over het algemeen beter dan eBay, maar dat kan ook toeval zijn.

16. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Meestal bestel ik ook kleinere dingen, maar ik heb ook grotere zaken besteld en er is nog nooit iets achtergehouden. Zelfs mijn trouwjurk heb ik besteld in China :D Wel rekening gehouden met een lange levertijd zodat hij zeker optijd zou zijn ;)

17. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    nou ik durfde niet maar nav dit topic heb ik toch maar besteld :D
    ben benieuwd wanneer en of ik het binnenkrijg

18. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik had een (nep) Adidas trainingspakje besteld en ik kreeg een brief van de douane dat hij onderschept was. Ik kreeg een waarschuwing dat dit niet mocht en de volgende keer zou ik een boete krijgen. Ik pas dus wel op nu!

19. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Ik zag op de site dat Adidas Abidas is..staat het ook zo op de kleding?

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb 10/11 drie dingen dingen besteld en het eerste is al binnen, een Spiderman zwembroek en goed op maat zo te zien :) ...nu de Spidermantas en -handschoenen nog, hopelijk allemaal voor 5/12 binnen.

Deel Deze Pagina