Kon het niet laten, net deze besteld. Ben heel benieuwd! Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress S 4XL 2016 Fashion Summer Women Blouses Sweet Short Sleeve Bead Decor Chiffon Plus Size Casual Women Tops Blusas Femme Plus Size-in Blouses & Shirts from Women's Clothing & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group
ik zou het even opmeten dan weet je het zeker er staan wel maten bij ze geven aan van 4 tot 7 jaar 16-17 cm mijn dochter is 1 dus ik hoop dat het gaat passen
Ik kan bij de armband alleen kiezen uit size 1 2 3 enz enz dus nog steeds geen idee welke ik met hebben.
Dan moet je even bij de omschrijving kijken welk aantal centimeters bij welke maat hoort, daar staat het meestal goed uitgelegd
Hi wie zou me kunnen helpen? Ik heb adidas schoenen besteld bij ali express en nu heb ik een brief ontvangen. Hierin staat dat post nl aangifte moet doen bij de douane voordat ik mijn pakketje kan ontvangen. Ik moet een formulier invullen waar een duidelijke produkt omschrijving staat met de waarde in euro's. En het type zending moet ik aangeven. Of het gaat om een koopzending, geschenk zending. Er moet ook een betalingsbewijs bij voegen. Hoe kan ik dit doen? Kopie bank afschrijving? Is dit bewijs persee nodig? Wie heeft hier ervaring mee? Ik zie de schoenen al aan m'n neus voorbij gaan
Je moet gewoon koopzending invullen. En bij omschrijving neerzetten schoenen. Verder geen merk oid. En een printscreen van de betaling. Dan moet het als t goed is goed komen
Ik had het merk adidas al opgeschreven maar misschien kan ik die beter weghalen? Hebben meerdere mensen dit ook gehad?
Dat moet je idd zeker niet opschrijven, want dan krijg je ten eerste een mega-boete, en ten tweede worden de schoenen vernietigd Gewoon vermelden dat het sneakers zijn, welke kleur en maat, hoeveel je betaald hebt (hoop voor je dat het minder dan 22 euro was) en een printje van je betalingsbewijs erbij doen Gebeurt idd regelmatig dat mensen een waardebrief thuis ontvangen, vooral bij schoenen, en als ze vermoeden dat het fakeproducten zijn
ik heb voor het eerst wat besteld op aliesxpress,kledingstuk van "adidas". ben wel onder de 22 euro gebleven. later las ik dat je geen nep merk producten mag kopen. stel de douane opent mijn pakketje,wat gaat er dan gebeuren?
Ik heb zojuist deze rok besteld, met een (hopelijk ) mooie print van Vincent van Gogh: New 2016 Vintage Van Gogh Starry Sky Oil Painting 3D Digital Print High Waist Skirt Rockabilly Tutu Retro Puff Skirt-in Skirts from Women's Clothing & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group
Gisteren heb ik echt een SUPER snelle levering gehad. Zondag besteld, vrijdag geleverd. Een leuke vlieger voor mijn zoontje voor 1,44 euro BS#S 2016 Free Shipping Rainbow Kite Without Flying Tools Outdoor Fun Sports Kite Factory Children Triangle Color Kite Easy Fly-in Kites & Accessories from Toys & Hobbies on Aliexpress.com | Alibaba Group Nu wachten op wind! (Wel even een lijn bijbestellen, maar die heb je ook al voor 1 euro. Dat zijn de kosten niet)
Ik koop nooit ( nep ) merken op Ali. Vind het niet mooi maar je loopt ook inderdaad kans op een flinke boete.