Hoi, ik zou/ben 4.5 weken zwanger maar verlief wat bruin/roodslijm denk niet dat het goed is maar goed je weet het nooit. ik merk wel dat de zw.testen lichter worden dus vandaar dat ik denk dat het niet goed zit. Hoe lang blijft een zw.test ongeveer posi? het is natuurlijk nog maar erg pril.
Zeker weten doe ik het niet, maar omdat die testen HCG meten, denk ik dat deze sowieso tot 16 weken nog dik posi moet zijn. in week 16 heb je namelijk volgens mij de piek van HCG. Maar ik hoop voor je dat ik het fout heb! duim, duim! Hopelijk gaat het goed!
daar is niet echt een duidelijk antwoord op te geven. Het ene lichaam breekt de HCG sneller af als de andere. Ik heb wel eens gelezen dat de ene al na 2 a 3 weken vrij was van HCG en de ander weer niet. Moet wel zeggen nu je 4,5 wk zwanger bent heb je nog geen piek in je hcg. Je HCG gaat pas echt snel omhoog bij 6 weken. Vandaag dat je normaliter dan pas mee mag doen met moeders voor moeders.
niet goed... het gaat nu volgens mij echt beginnen voel me benen trekken en zag nu ook wat meer helderrood bloed. Dus ik denk dat dit het wel was, ik wacht gwn totdat dit voorbij is en dan beginnen we maar weer van voor af aan :'(.
Hallo, Bij mij was de miskraam op de nacht naar 1 december. Met kerst was de test nog licht positief en met oud&nieuw was het negatief. Dus na 25 a 30 dagen was het bij mij uit mijn lichaam. Ik was daarna wel meteen weer zwanger dus 2 dagen na oud&nieuw was hij weer positief. Denk wel dat het te snel was voor mijn lichaam. Want mijn dochtertje is 3 maanden te vroeg geboren op de uitgerekende datum van de miskraam. Je zou bijna denken dat mijn lichaam dacht oh, ik krijg al 9 maanden hormonen van een zwangerschap het is tijd om te bevallen. Groetjes
jeetje Fleur, maar ze is nu gezond toch? Ohw maar ik wist ook niet dat terwijl je nog HCG in je bloed had je alweer gwn zwanger kon raken. had vandaag wat klonten bloed dus jah ik baal er echt van! en dan moet ik zo ook nog eens gwn gaan werken...daar staat mn hoofd nu helemaal niet naar
ik had een mk met 9,5 week, en mijn test is nog 32 dagen positief geweest (elke week getest), de dag erna werd ik ongie en was de test ook nega...
Nog een vraagje? Kan de test ook weer donkerder worden? Want vandaag kwam er helderrood met hele kleine stolseltjes met de test was weer donkerder dan gister?!?
heb je veel bloed verloren? net als een menstruatie? of meer? of juist minder? ik heb hetzelfde, steeds rood verlies, dan weer stolseltjes en daarna bruin. ik hoop nu dat het de laatste keer was. Mijn testen worden ook donkerder. heb je al contact gehad met vlos of gyn? Ik heb de gyn gebeld en krijg met 6w een echo (had ik sowieso gehad hoor) en nu is het afwachten. zolang het niet doorzet mag ik hopen van ze
ja ik heb ook zoiets...tis niet zo veel als ongie en ook niet heel de dag door. Tis vooral ´s ochtends als ik opsta een dieprood-slijmerig-klontje(sorry) ik heb ook pas 22 april(7weken) een echo omdat ik er al 1 had gehad met 4.3 weken. Tegen mij zei ze dat ik pas weer moest bellen als het echt twee maandverbandjes in een uur is en anders gwn afwachten. Ben het nu wel zat, heb nu wel echt zoiets van "of zet door! of stop met bloeden!:x
Ja get gaat nu goed met haar. Alleen wat longschade en kalk op de nieren er aan overgehouden. Maar is allemaal erg minimaal. Ze heeft astma in een lichte vorm. En krijgt fysio voor haar moteriek om te voorkomen dat zich daar problemen gaan voortdoen. Als je bedenkt wat veel voorkomt bij extreme prematuur dan hebben we heel erg veel geluk gehad. Mijn VK zei dat ik na die miskraam gewoon na 2 weken een ei kreeg en zwanger kon raken. We hadden het niet zo snel verwacht. Kon je je niet ziek melden. Ik kan me voorstellen dat je hoofd absoluut niet naar werken staat... Ik hoop heel erg voor je dat je ook snel een mooi wondertje in je armen mag hebben en dat alles goed gaat!
@mennie, klinkt als mijn situatie!!! Mijn gyn zei: afwachten. Zolang het niet doorzet is er hoop!! Mijn testen worden ook steeds duidelijker!!! Vanochtend had ik geen bloedverlies, dus de happy-stemming is terug
Hoi dames, moest vandaag naar de gyn. die heeft een echo gemaakt en mn baarmoeder ziet er alweer "normaal" uit. Het was trouwens dus wel echt een miskraam helaas.maar ben blij dat lles er weer goed uit ziet en we er weer voor kunnen gaan.
jeetje, je bm is al helemaal leeg?? terwijl je niet veel bloed hebt verloren?? Wat zei hij van je testen?? heel vele sterkte hoor!!!
dat van de testen heb ik eigenlijk niet meer gevraagd. Nadat ze zei van het ziet er allemaal alweer redelijk normaal uit dus je bent niet meer zwanger was ik er klaar mee. Heb vandaag wel erg veel bloed verloren,dus het had waar schijnlijk gwn even tijd nodig om opgang te komen. voel me wel heel raar, ik weet niet of ik nou opgelucht,boos of verdrietig moet zijn. Dus heb heel de dag wisselende stemmingen, ik word er zelf gek van laatstaan mn vriend.....