Wie herkent dit? Je leest zulke nare verhalen hier over minder gelukkige uitkomsten dat het toch best spannend is allemaal...
Ja ik was ook zo verschrikkelijk zenuwachtig voor de 20-weken echo. Gewoon bang dat er iets afwijkends gevonden zou worden. Gelukkig was alles prima in orde en kon ik daarna alles los laten. Heerlijk genieten. Succes meid. Zal vast allemaal oke zijn
Ik was ook super zenuwachtig hoor en dat is normaal,je wilt toch dat alles goed gaat met de kleine. Alles bleek in orde te zijn en kon wel een gat in de lucht springen. Voor mij is de hele zwangerschap leven van echo naar echo,vandaag een groei echo gehad en jho wat was ik weer zenuwachtig haha. Je hebt het zelf niet echt in de hand,dus probeer te genieten,typte ik heel verstandig
Ik vond 't ook vreselijk. Had gewoon niet geslapen. En de afspraak was pas om 16.15. Dacht dat ik niet goed was. Denk dat die spanning normaal is! ik ga je niet zeggen dat je er niet aan moet denken etc want dat lukt toch niet 😉 Succes en geniet van je echo want de volgende is pas rond de 30 weken!
Ohhhh ik zit er ook midden in, ik mag morgen om 09.30 uur en besterf het al dagen (weken eigenlijk). Ik zal zoooooooo gelukkig zijn als het achter de rug is en allemaal hopelijk goed blijkt . Wanneer mag jij? Zie dat we een dag schelen
Ik was niet echt zenuwachtig voor de echo maar toen bleek dat de echoscopiste dacht een afwijking te zien kreeg ik wel de kriebels. Een kleine week later een guo waaruit bleek dat het goed was. Helaas bleef het daar niet bij want bij de groeiecho met 27 weken werd weer wat ontdekt. Helaas kunnen we hier niet omheen en krijgen we volgende week weer een guo. Geen rustige zwangerschap dus. Gelukkig is dit niet iets levenbedreigends maar liever hoor je gewoon dat alles goed is.
Wooow wel veel herkenning gelukkig!! Ik heb m deze week en de spanning stijgt en stijgt terwijl ik hiervoor super zen was! Ik had er het volste vertrouwen in. Nu knijp ik m toch wel.. Gelukkig lees ik hier positieve verhalen!
Wij hadden al een vlokkentest laten doen die helemaal goed was. Dat zegt nog niets over de 20 weken echo, maar ik was dus helemaal niet zenuwachtig en was echt overtuigd dat alles goed was. Gelukkig was dat ook zo. Succes met jullie 20 weken echo!
Ik was ook enorm zenuwachtig destijds! En mijn vriend maar in die wachtkamer "ik denk dat t een jongen is". Terwijl ik vanaf t begin al zeker wist dat t een meid was en alleen maar bezig was met of ze wel gezond zou zijn... Dat geslacht was een leuke bijzaak. Gelukkig was en is alles in orde!